Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:44:37 GMT

تقاضای حضور مدیران سوادکوهی در اردوی جهادی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۲۲۳۰

تقاضای حضور مدیران سوادکوهی در اردوی جهادی

سید‌موسی حسین‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با گرامی‌داشت یاد شهدا و هفته بسیج و با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم با سلاح قلم، پیش‌قراول هستند و عمران و آبادانی را به ارمغان می‌آورند از زحمات خبرنگاران تشکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه هفته بسیج یادآور رشادت‌های بسیجیان است، گفت: شجره طیبه بسیج به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی کاشته شد و امروز ایستادگی بر پایه تفکر بسیجی را در جهان شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اراده راسخ بسیجیان اشاره کرد و افزود: هر‌جا بسیجیان نقش‌آفرینی کردند، مأموریت بر‌جا‌مانده‌ای نماند و نقش بازدارندگی، دفاعی، امنیتی، سازندگی و فرهنگی از مأموریت‌های بسیجیان است.

حسین‌نژاد با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پیشرو در خدمت و امید‌آفرینی» است و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها از تفکرات بسیج و سپاه است، خاطر نشان کرد: از ۳۰ آبان‌ماه تا ۶ آذر‌ماه که هفته بسیج است تعداد ۲۳۰ برنامه در رده‌های بسیج انجام می‌شود که ۵۷ برنامه آن محوری و شاخص شهرستانی است.

وی با اشاره به اینکه در روز اول هفته بسیج برای گرامیداشت فوت‌شدگان کرونایی شهرستان سوادکوه ختم دسته‌جمعی قرآن برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: دیدار با پیشکسوتان و خانواده ایثارگران، رزمایش همیاران سلامت، توزیع بسته بهداشتی، آموزش ضد عفونی و آموزش خانواده دارای بیمار کرونایی، مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقدیر از نخبگان و افتتاح پایگاه علمی، افتتاح ساختمان گردان امام علی و تقدیر از تلاش‌گران عرصه‌های اشتغالزایی از برنامه‌های ما در هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، انتشار مستند بسیجیان فعال در عرصه‌های مختلف، برگزاری گفتمان رسانه‌ای و تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت و مدافعان سلامت، دیدار با خانواده فعالان عرصه سلامت، تقدیر از مدافعان کرامت که در کمک‌های مؤمنانه فعالیت داشتند و تنها شهرستانی هستیم که برای همه فوتی‌های کرونایی تغسیل و نماز خوانده شد که در قرارگاه موسی بن الکاظم(ع) که روحانیون به صورت خودجوش و بسیجی عمل کردند و کسی از فوتی‌های کرونایی سوادکوه بدون غسل، کفن و نماز دفن نشد، یادواره ۱۶۵ شهید سوادکوه در فضای مجازی، نشست روشنگری و بصیرتی در فضای مجازی، یادواره‌ شهدای دانش‌آموز در قالب لاله‌های روشن، اردوی فرهنگی و رزمی و نورافشانی و رژه خودرویی بخشی از برنامه‌های دیگر ما در هفته بسیج است.

حسین‌نژاد از پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری در ۵ آذر‌ماه با حضور فرماندهان پایگاه‌ها در سالن ۹ دی ناحیه مقاومت خبر داد و افزود: کلنگ زنی یادمان شهدای گمنام زیراب انجام شد و افتتاح خانه محروم و خانه مدد‌جو و افتتاح گلزار داریم و اردوی جهادی در ساخت بخشی از خانه منزل عضو بهزیستی توسط همکاران ناحیه مقاومت اجرایی می‌شود و از فرماندار تقاضای حضور برخی مدیران را در اردوی جهادی داریم که از نزدیک مشکلات را ببینند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران شهرستان پای‌کار هستند و تلاش آنان قابل تقدیر و آتش به اختیار در بین خبرنگاران سوادکوه پررنگ است، گفت: برنامه‌های هفته بسیج با رعایت کامل شیوه‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه هفته بسیج شهرستان سوادکوه ناحیه مقاومت هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس، گفت: این برنامه‌ها به مدت یک هفته و از فردا و همزمان با آغاز هفته بسیج سازندگی در مناطق مختلف استان آغاز می‌شود.
سرهنگ پاسدار علی‌اکبر طحان افزود: این برنامه‌ها شامل ۲۴۵ برنامه مربوط به محرومیت زدایی، ۱۴۷ برنامه مربوط به اشتغال و اقتصاد، ۵۵۸ برنامه در موضوع خدمت رسانی جریان جهاد و ۷۵ برنامه هم به عنوان کمک‌های مومنانه عملیاتی می‌شود.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ به درخواست رهبر معظم انقلاب بسیج سازندگی تشکیل شد.
وی ادامه داد: در دو سال گذشته در استان شاهد اقداماتی برای محرومیت زدایی از سوی گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی بودیم که از جمله می‌توان به آبرسانی به ۳۰۸ روستا، اجرای ۹۴ پروژه راه روستایی به ارزش سه هزار میلیارد ریال، ساخت هزار و ۲۰۰ مسکن مددجویی کمیته امداد و ایجاد مشاغل خانگی اشاره کرد.
او اظهار کرد: همچنین با همت و تلاش نیرو‌های جهادی استان، در مدت ۲ ماه یک میلیون اصله نهال در بیابان‌های استان کاشته شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: تکمیل و مرمت ۸۰۰ مسکن نیازمندان در سال ۱۴۰۲، بهسازی و مرمت راه‌های بین مزارع، تکمیل مساجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی، ساخت و تکمیل مخازن هفت مترمکعبی آب آشامیدنی، استخر‌های آب کشاورزی، احیا و لایروبی چاه و قنات، ساخت و تکمیل کانال‌های کشاورزی، تکمیل خانه عالم و مجموعه‌های ورزشی، ساماندهی و مرمت گلزار شهدا در این استان انجام شده است.
طحان افزود: در نوروزامسال هم، ۹ هزار و ۸۶۸ نفر در قالب ۷۶۴ گروه جهادی در هشت عرصه عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و تربیتی، کمک مومنانه، آموزشی و تحصیلی، کشاورزی و دامپزشکی، آسیب‌های اجتماعی و مشاوره، اشتغال و اقتصاد به مردم استان خدمت رسانی کردند.
وی ادامه داد: همچنین در ماه مبارک رمضان، به همت ۵۰۰ گروه جهادی و با راه اندازی پویش سراسری ‘خانه دوست کجاست’ در ۲ موضوع توزیع افطاری ساده و تعمیر و خانه تکانی منازل افراد نیازمند خدمت رسانی شد.

دیگر خبرها

  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی