Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:03:18 GMT

آلابا در تور رئال؛ لحظه شماری برای شکار بزرگ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۲۴۶۸

آلابا در تور رئال؛ لحظه شماری برای شکار بزرگ (عکس)

رئال مادرید برای رسیدن ژانویه و شروع مذاکرات رسمی با ستاره اتریشی بایرن مونیخ بی تابی می کند. مارکا می گوید جذب آلابا بی ارتباط با رفتن یا ماندن سرخیو راموس است

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، دیوید آلابا وارد فهرست خرید رئال مادرید شده و این را باید قطعی دانست. اینکه یک بازیکن بزرگ و در سطح دیوید آلابا در بازار نقل و انتقالات قرار داشته باشد، اتفاقی معمول در دنیای فوتبال نیست ولی ستاره اتریشی که قراردادش پایان فصل به اتمام می رسد از اول ژانویه آزاد است با تیم های مدنظرش وارد مذاکره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رئال مادرید هم سرخیو راموس چنین شرایطی دارد. کاپیتان رئال قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و می تواند بدون مشکل از ژانویه با باشگاه های دیگر وارد مذاکره شود ولی به نظر می رسد پس از توافقات اولیه او با رئال، همه چیز به زودی ختم به خیر خواهد شد.

 

 

 

 

شرایط دیوید آلابا اما متفاوت است. طبق گزارش رسانه های آلمانی، مذاکرات تمدید او به بن بست خورده و عملا بایرن دیگر تمایلی برای تمدید با او ندارد.

در چنین شرایطی رئال مادرید برای رسیدن ژانویه و مذاکرات مستقیم و بی دردسر با آلابا لحظه شماری می کند. رئال قصد قانون شکنی ندارد و تا پیش از ژانویه نه با بازیکن و نه ایجنتش هیچ مذاکره ای نخواهد کرد.

 

 

 

 

آلابا چندین پیشنهاد خوب دارد ولی همانطور که چند بار گفته است، تمایل او بازی برای رئال مادرید است و این علاقه ای یک طرفه نیست.

انتقال احتمالی آلابا را باید بی ارتباط با قضیه راموس دانست. چه کاپیتان در رئال بماند و چه برود، رئال برای جذب آلابا تلاش خواهد کرد. او بازیکنی است که مورد توجه سران باشگاه و البته کادر فنی قرار دارد. بین رئال و بایرن نیز مدت هاست ارتباط کاملا عالی برقرار است. اخیرا خامس و اودریوسولا از رئال قرضی راهی بایرن شدند و در سال 2014 نیز شاهد انتقال تونی کروس از بایرن به رئال و ژابی آلونسو از رئال به باشگاه مونیخی بودیم.

 

 

 

 

دیوید آلابا مدافعی چند پسته است و این یک فاکتور بسیار مهم محسوب می شود. او هم می تواند در سمت چپ بازی کند و هم دفاعی میانی باشد و این یعنی یک تیر با دو نشان. زیدان هم می تواند دفاع میانی بزرگ و باکیفیت در اختیار داشته باشد و هم در مواقع نیاز، سمت چپ خود را بیمه کند.

 

تاکتیک رئال صبر کردن است. زمانی زیاد تا شروع انتقالات زمستانی باقی نمانده و اگر قطع ارتباط بین آلابا و بایرن همچنان ادامه داشته باشد، رئال پیشنهاد رسمی خود را ارائه خواهد داد.

 

 

 

 

هر چند آلابا در پایان فصل بازیکن آزاد است اما جذب او هزینه اندکی نخواهد داشت. ستاره اتریشی قطعا دستمزد بالایی طلب خواهد کرد و رئال باید پاداشی را برای امضای قرارداد به او و پینی زهاوی مدیر برنامه هایش معروفش پرداخت کند.

رئال پیش از این در قضیه کیلیان امباپه نشان داد که تحت تاثیر توقعات بالای بازیکن و ایجنتش قرار نمی گیرد. در واقع رئال تنها درخواست های معقول را قبول می کند و اکنون باید دید آلابا و زهاوی در مذاکرات چگونه عمل خواهند کرد.

 

بایرن مونیخ دیوید آلابا رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ دیوید آلابا رئال مادرید سرخیو راموس دیوید آلابا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم