Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه،‌ کمال رئوف از اصلاح فرم‌های جاری دادسرای انتظامی از قبیل فرم شکایت، کیفرخواست، منع تعقیب، قرار نهایی و برگه بازجویی با توجه به نیازهای جدید دادیاران انتظامی و قضات دادگاه‌ها خبر داد و افزود: واحد پاسخگویی و معاضدت در تمامی روزهای هفته،‌ در راستای خدمت رسانی بهتر به اربابان رجوع راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت چهار هزار و ۲۰۰ پرونده دادسرای انتظامی به صورت الکترونیکی

دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه همچنین خاطرنشان کرد: هزار و ۱۲۷ پرونده شکایت انتظامی علیه وکلا و کارشناسان رسمی عضو مرکز ثبت شده است.

وی در ادامه از راه اندازی بستر مجازی پیگیری پرونده‌های انتظامی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش ترددات و الکترونیکی کردن امور، بستر مجازی برای پیگیری پرونده‌های انتظامی هم راه اندازی شد.

برچسب‌ها شکایت فضای مجازی خدمات الکترونیک قضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت فضای مجازی خدمات الکترونیک قضایی شکایت فضای مجازی خدمات الکترونیک قضایی اخبار کنکور راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی