Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی، حضور علیرضا دبیر در استان را غنیمت شمرد و افزود: کشتی آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز نسبت به دهه های قبل ورزشکاران کم تری را توانسته به تیم ملی اعزام کند که این امر نشان از نارسایی در همکاری بین مربیان، ورزشکاران و مسئولین کشتی در فدراسیون و هیات استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ما امیدواریم با حضور رئیس جدید هیات کشتی آذربایجان شرقی و تغییر نگرش ها در فدراسیون کشتی، بتوانیم عملکرد چشم گیری در سال های پیش رو داشته باشیم.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا اغلب فعالیت های ورزشی در کشور و استان کم رنگ تر شده است که در این میان رشته کشتی که یکی از رشته های پربرخورد محسوب می شود، به تعطیلی کشیده شده است اما امیدوارم به زودی راه درمان این بیماری پیدا شود تا جامعه سالم در کنار ورزش داشته باشیم.

وی با تاکید بر نقش ورزش در سالم سازی روحی و روانی جامعه، یادآوری کرد: گسترش ورزش در میان خانواده ها می تواند بسیاری از مشکلات پیرامونی جامعه اعم از حوزه های بهداشتی و درمانی و جسمانی و فرهنگی را رفع کند و باید توجه داشت که برای رسیدن به این هدف باید به ورزش قهرمانی نیز بهای لازم داده شود.

به گزارش ایرنا، رئیس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار، وجود شخصیتی ممتاز و مردمی همچون دکتر آل هاشم در آذربایجان شرقی را برکتی بزرگ برای جامعه ورزشی این استان برشمرد و گفت: ما به توسعه ورزش کشتی با وجود حمایت های نماینده ولی فقیه در استان بسیار امیدواریم.

علیرضا دبیر افزود: من امروز آمده ام به آذربایجان شرقی تا از نزدیک شاهد عملکرد هیات استانی باشم و دیدارهایی با مدیران دستگاه های اجرایی و مجموعه سپاه و روسای کشتی شهرستان ها داشته ام تا به جمع بندی بهتری در راستای پیشرفت ورزش کشتی این استان دست پیدا کنیم.

وی به گذشته پررونق رشته ورزشی کشتی در آذربایجان اشاره کرد و اظهار داشت: این استان به دلیل داشتن جوانان علاقمند و نیز شرایط جسمانی بسیار مناسب ورزشکاران آن می تواند به یکی از قطب های اصلی کشتی در ایران تبدیل شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سید محمدعلی آل هاشم علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی علیرضا دبیر آذربایجان شرقی علیرضا دبیر اخبار کنکور آذربایجان شرقی آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ شادی نیا با اشاره به بارش باران در تبریز اظهار کرد: گزارش واژگونی خودروی ام وی ام، در انتهای اتوبان سهند به تبریز به مرکز دیسپچ استان آذربایجان شرقی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش کارشناسان اورژانس سهند۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضای تبریز (ع) انتقال یافت.

شادی نیا گفت: واژگونی خودروی تندر در محور روستای بارانلو تبریز نیز کارشناسان اورژانس را به محل حادثه رساند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر این سانحه کشته شدن یکی از سرنشینان خودرو توسط کارشناسان اورژانس سهند۱ تایید شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز