Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کونانی، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی در سنگر سلامت، گفت: 62 برنامه هفته بسیج در شهرستان کوهدشت برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم کونانی در گفت‌وگو با سفیرافلاک، اظهار داشت: بسیج از اول تا به امروز همیشه در میدان‌های عمل و درصحنه‌های مختلف جهاد، حضوری فعال از خود نشان داده و این حرکت برگرفته از مکتب عاشورا و سیره رزمندگان در دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهاد مقدس بسیج یک رکن اساسی و عرصه‌ای عمومی به شمار می‌رود که همواره بازوی توانمندی برای انقلاب بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اخلاص، معنویت و ولایت‌پذیری را از خصوصیات عمده بسیجیان برشمرد و عنوان کرد: هر زمان که از تفکر بسیجی در جامعه استفاده‌شده است شاهد موفقیت‌های مطلوبی بوده‌ایم، ترویج این تفکر نیز همواره در حل مشکلات راهگشا است.

وی با اشاره به تلاش بسیجیان در ایام سیل و کرونا تصریح کرد: در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، از ابتدای ویروس کرونا بسیجیان سپاه کوهدشت در خدمت‌رسانی به مردم و در کنار کادر درمان در اکثر صحنه‌ها حضوری فعال از خود نشان دادند.

کونانی با اشاره به اجرای ۶۲ برنامه در هفته مبارک بسیج با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی لازم، گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام‌جمعه، نواختن زنگ بسیج در برنامه شاد، برپایی گشت‌های سلامت، برپایی میز خدمت، توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی نمایشگاه شهدا، راه‌اندازی پویش سلیمانی‌ها (هر پایگاه، یک خدمت)، تجلیل و سرکشی از کادر درمان، افتتاح مسکن محرومین، اجرای طرح نشاط اجتماعی (همایش دوچرخه‌سواری)، ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد و … ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در کوهدشت است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به توزیع چندین مرحله جهیزیه بین نوعروسان نیازمند، خاطرنشان کرد: تابه‌حال ۹هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع‌شده است و برای هفته بسیج و دهه فجر امسال نیز درمجموع تعداد پنج هزار بسته معیشتی را توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه در گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود:۱۴ تا ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳ هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی می‌شود.
وی از اجرای رزمایش خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
سرهنگ احمد ابراهیمی، شعار هفته بسیج سازندگی امسال را «همه باهم بسیج خدمت رسانی» اعلام کرد و گفت: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومان،۱۷ طرح آب رسانی، برپایی میز خدمت، اهدای۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌های در هفته بسیج سازندگی در گیلان است. 

‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار مسکن از سوی بسیج سازندگی گیلان با کمک خیران برای محرومان ساخته شده است، افزود: ۷۰۰ مسکن محرومان نیز در حال حاضر در دست ساخت است.
وی همچنین به آبرسانی در مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آب رسانی ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی واگذار شد که از این تعداد در ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ازآب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
سرهنگ احمد ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت راه اندازی شده است و این صندوق‌ها تسهیلات بدون بهره دربخش‌های مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه به افراد خدمت رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان