Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان  در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با بیان اینکه در زمان اجرای دورکاری اگر الزامی بر حضور کارمندان در محل خدمت ایجاد شود فرد باید در کمترین زمان ممکن در محل خدمتی خود حاضر شود، گفت: معنا و مفهوم دورکاری انجام ندادن کار و تعطیلات نیست و با وجود اینکه زیرساخت‌ها برای انجام دورکاری فرآهم شده است، افرادی که از این شرایط استفاده میکنند باید نسبت به انجام امور و وظایف محوله و خدمت رسانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت:در اجرای محدودیت‌های هوشمند یکی از بخش‌های اجرای محدودیت‌ها دستگاه‌های اجرایی هستند که این ادارات به دو بخش دستگاه‌های ارائه کننده خدمات ضروری و غیرضروری تقسیم شدند که دستگاه‌های خدمات رسانی همچون آب، برق، گاز، خدمات درمانی و بهداشتی و سلامت، انتظامی، ارتباطات، حمل و نقل عمومی، نظارتی و سایر موارد از جمله دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری هستند.

منصوری ادامه داد در شهر‌های با وضعیت نارنجی دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام نمایند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری بوجود نیاید و در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان افزود: در شهر‌های با وضعیت قرمز نیز دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۵۰ درصد کارکنان خود اقدام نمایند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری بوجود نیاید و در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور یک سوم کارکنان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دورکاری ادارات مقابله با کرونا دستگاه های ارائه خدمات ضروری ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان و تقابل با سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار شد و شاگردان پورموسوی کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

استقلال خوزستان که روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد به سه امتیاز دیدار با سپاهان نیاز دارد و در صورتی که بتواند از این مسابقه امتیاز کامل را به دست آورد کار بزرگی انجام داده و می‌تواند به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد.

تمرین این تیم با حضور تمام بازیکنان انجام شد و بازیکنان این تیم با جدیت خاصی کارهای تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور برنامه‌های هجومی و دفاعی بازی با سپاهان آماده این دیدار شدند.

این آخرین تمرین استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان بود و آنها برای حضور مقابل سپاهان فردا راهی اصفهان خواهند شد و یک تمرین سبک پیش از این مسابقه برگزار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند