Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بخش مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیر عامل بانک مسکن کشور، تامین اعتبار و تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل و احداث منازل روستایی، منازل اقدام ملی مسکن، منازل تعاونی های دستگاه‌های اجرایی همانند آموزش و پرورش و منازلی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متولی احداث آنها است، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز به کار احداث 3 هزار و 500 مسکن محرومین در سال جاری، اظهار داشت: در طرح اقدام ملی 950 واحد مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در حال ساخت است.

وی از پرداخت تسهیلات به یک هزار واحد بافت فرسوده استان خبر داد و گفت: عملیات بهسازی 4 هزار واحد مسکن روستایی در سال 98 آغاز شده است.

کلانتری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 300 واحد مسکن شهری و 700 واحد مسکن از محل سیل در  سال گذشته آغاز شده است، افزود: از محل زلزله نیز 3 هزار و 300 واحد از اواخر سال 97 در دست اقدام است.

تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران در قم منعقد شدرئیس بنیاد شهید: بخش عمده نیاز جامعه ایثارگری در حوزه مسکن برطرف می‌شود/ ساماندهی گلزار شهدای استان مرکزیدغدغه شغل و مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان مرکزی برطرف می‌شود

مدیرعامل بانک مسکن کشور نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری‌های مکرر استاندار کهگیلویه و بوبراحمد گفت: تامین و پرداخت تسهیلات برای بخش مسکن در کهگیلویه و بویراحمد اعم از مسکن روستایی و شهری که در قالب طرح‌های اقدام ملی مسکن روستایی، ستاد اجرایی و تعاونی‌ها است در اولویت خاص پرداخت باشد.

محمود شایان تامین اعتبار و ارائه تسهیلات ویژه برای تکمیل و راه اندازی واحد‌های مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد را از اولویت‌ها خواند و گفت : هم‌اکنون حدود 14 هزار واحد مسکن در استان در حال احداث و تکمیل است و واحدهایی که به تسهیلات ارزی نیاز دارند بانک مسکن کشور با اولویت خاص این تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

شایان افزود: تلاش خواهد‌شد که با تسریع در روند ارائه این تسهیلات در موعد مقرر این واحدها تکمیل و تحویل شود.

مدیرعامل بانک مسکن کشور خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌ها و اقدامات خوب دولت در بخش مسکن در مناطق کمتر برخوردار، برای تکمیل مسکن در کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه کهگیلویه و بویراحمد بانک مسکن کشور واحد مسکن بخش مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی