Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمود موسوی پنجشنبه در آیین معارفه رییس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان باوی افزود:موکب های مردمی اربعین هم اکنون به نقطه اتکایی برای مقابله با بحران‌هایی نظیر سیل ، زلزله و کمک رسانی به آسیب دیدگان تبدیل شده و این از برکات معنوی امام حسین(ع) است.
وی گفت: مردم خوزستان سال‌ها است میزبان زائران امام حسین(ع) هستند و خانه‌های مردم به مثابه موکب اربعین پذیرای زائران بوده و هستند واین افتخاری ماندگار برای مردم ولایی خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیته جذب مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان درادامه افزود: امسال سطح آمادگی موکب‌های اربعین برای پذیرایی نامحدود از زائران افزایش یافت ولی با شیوع ویروس کرونا ، اربعین برگزار نشد ولی در عوض کمک‌های مردمی به سمت کنترل پیامدهای کرونا مدیریت شد و برکات زیادی به همراه داشت.

همه پروژه های عمرانی در حرم های مطهر فعال است
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به اینکه همه پروژه های عمرانی با هدایت آیت‌الله سیستانی ازمراجع معظم تقلید در شهرهای مقدس عراق فعال هستند افزود: شیوع ویروس کرونا وقفه‌ای کوتاه در روند اجرایی پروژه‌ها به وجود آورد ولی هم اکنون همه پروژه ها در شهرهای مقدس کربلا ، نجف ، کاظمین و سامرا فعال هستند.
وی گفت: همه پروژه های عمرانی در حرم های مطهر در عراق و سوریه با هدایا و نذورات مردم ایران به‌خصوص مردم ولایی خوزستان انجام می‌شود.
موسوی به پروژه بازسازی کامل حرم حضرت زینب(س) در سوریه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان که بر اثر آتش باری تکفیری ها به شدت آسیب دیده بود اشاره و ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط امنیتی در سوریه مسیر عزیمت زائران به این کشور هموار شود.

وی در ادامه به روند ساخت و ساز موکب‌های اربعین در مرز چذابه با استفاده از کمک‌های مردمی اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰درصد موکب ها در چذابه با مصالح دائمی ساخته شده است و با توجه به اینکه ۱۷سال آینده ، ایام اربعین در فصل گرما قرار دارد امکان پذیرایی از زائران در چادرها نبود.  
بنا به این گزارش در این آیین که با رعایت شیوه‌ نامه های بهداشتی در شهر ملاثانی مرکز شهرستان باوی با حضور شماری از مسوولان محلی برگزار شد از حاج داخل سلامات مدیر پیشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان باوی قدردانی و عبدالرحمان ویسی پور به عنوان رییس جدید ستاد بازسازی عتبات این شهرستان منصوب شد.
حاج داخل سلامات به عنوان مشاور رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در امور عشایر منصوب شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمک های مردمی خوزستان همدلی اربعین مرز چذابه پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمک های مردمی خوزستان همدلی اربعین مرز چذابه ویروس کرونا کمک های مردمی خوزستان همدلی اربعین مرز چذابه اخبار کنکور ستاد بازسازی عتبات عالیات همه پروژه ها موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی