Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:38:00 GMT

استخدام افراد خاص بدون آزمون یک پارتی‌بازی آشکار است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۳۵۰۴

استخدام افراد خاص بدون آزمون یک پارتی‌بازی آشکار است

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها- سید محمد پاکمهر*: «جذب و استخدام نور چشمی‌ها خارج از ضوابط و مقررات جاری کشور با هر فرمولی که باشد بی حرمتی به قانون است و بر خلاف وجدان، ایمان و اعتقاد به عدالت است و نوعی بی عدالتی و تبعیض و بی توجهی به اعتماد عمومی می‌باشد.

جذب و به بکارگیری افراد خاص، بدون آزمون و رقابت، یک نوع امتیاز دهی و به عبارتی پارتی بازی آشکار و قانون‌شکنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداقل انتظار ولی نعمتان، مردم نجیب و اخلاق مدار و ولایی و شهیدپرور در شرایط تورم، بیکاری و نبود اشتغال برای فرزندان خود از داعیان خدمت در همه سطوح مدیریتی رعایت قانون و اجرای عدالت و پرهیز از رابطه و دور زدن قانون است، و پذیرفتنی نیست در شرایط تورم افسار گسیخته بازار سکه و ارز، مسکن و خودرو و نهاده‌های دامی و تورم فزاینده لحظه‌ای و نجومی گوشت و تخم مرغ و روغن، شن و ماسه و بتن، بذر و کود و سموم و صدها مورد دیگر که بخش اعظم آن مربوط به ضعف مدیریت است، اوج ذکاوت مدیریت هوشمند را در جذب و به بکارگیری و استخدام افراد خاص (نور چشمی‌ها) با دستور خاص و روش خاص و با بی اعتنایی خاص اجرا کند.

باید بدانیم آرامش و آسایش و امنیت امروز حاصل مجاهدت شهدا عزیز ما همچون سردار دل‌هاست و هر کرسی خدمت و یا ریاست امروز من و شما حاصل تقدیم خون ۷۲ شهید عزیز است کرسی شهید، کرسی خدمت و عبادت است؛ کرسی پارتی بازی نیست؛ کرسی قانون گریزی و قانون ستیزی نیست؛ کرسی ایمان و اخلاق و نجابت و عدالت علی (ع) است؛ کرسی نوکری و خدمت به آرمان‌های انقلاب و پاسداشت ارزشهای نظام و شهداست.

بیاییم به حرمت خون شهدا و به حرمت مردم نجیب شهیدپرور و ولایی احترام به قانون و عمل به قانون را سر لوحه کار خود قرار دهیم.»

بنابراین گزارش؛ طی ماه‌های گذشته جذب و استخدام ۵ نفر از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی، بدون برگزاری هیچ گونه آزمونی در خراسان شمالی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است. فعالان فضای مجازی و بسیاری از مسئولان نسبت به این موضوع واکنش‌های شدیدی داشتند اما به نظر می‌رسد باز هم روند جذب این عده به صورت چراغ خاموش ادامه دارد.

*رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی

کد خبر 5075391

منبع: مهر

کلیدواژه: استخدام آزمون استخدامی مجمع نمایندگان خراسان شمالی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی گرگان کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ‌ این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • برگزاری ۲ آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود