Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، دکتر علی روئین تن ، رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد با تائید این خبر افزود : روز گذشته ۳ دستگاه خودرو وانت که در شهر یاسوج  نسبت به عرضه  غیر مجاز مرغ زنده تخمگذار  حاصل از پایان دوره پرورش یکی از مزارع استانهای همجوار اقدام می کردند ، توقیف شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : به منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان  و  بهداشت عمومی جامعه تدابیر لازم اتخاذ شده و هرگونه جا به جایی پرندگان در حوزه شهرستان رصد می شود و با تهدید کنندگان بهداشت عمومی طبق قانون برخورد خواهد شد.
 دکتر روئین تن  افزود : متاسفانه افراد سود جو و فرصت طلب بدون توجه به مقررات قرنطینه ای دامپزشکی اقدام به حمل و نقل و جا به جایی بدون مجوز دام و طیور می کنند که این عمل جرم بوده و دارای مجازات قانونی است .
وی به شهروندان توصیه کرد: به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و حفظ سلامتی خود و خانواده از خرید و مصرف مرغ زنده جداً پرهیز نموده و گزارش تخلفات بهداشتی حوزه دامپزشکی را به سامانه ۱۵۱۲ ارسال نمایند.

48

کد خبر 1457440

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند