Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل اصغرپور روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان عجب شیر افزود: برگزاری هرگونه مراسم تجمعی جرم بوده و علیه متخلفان اعلام جرم و برخورد قانونی جدی صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان عجب شیر افزود: برای کاهش ترددها ، تجمعات و ارتباط بین افراد از روز شنبه اول آذرماه به مدت ۲ هفته سطح هشدار قرمز در این شهرستان اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به ادامه روند افزایش شیوع مبتلایان و بستری ها و فوت شدگان بیماری کرونا در شهرستان عجب شیر و لزوم اعمال و اجرای محدودیت‌های مصوبه از سوی ستاد ملی صنوف گروه‌ یک بدون تعطیلی فعالیت خود را ادامه می دهند و صنوف گروه های ۲ ، ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود.

فرماندار عجب شیر از اعمال محدودیت ورود ماشین های غیر بومی توسط نیروی انتظامی از مبادی ورودی اصلی شهر خبر داد و افزود: در این مدت تردد خودروهای غیربومی به شهرستان ممنوع است و متخلفان با جرایم سنگین تا ۱۰ میلیون ریال مواجه خواهند شد.

فرماندار شهرستان عجب شیر با بیان اینکه بازرسان همه روزه باید از ادارات، بانک ها و واحدهای صنفی بازرسی کنند، افزود: استفاده از ماسک در ادارات و اماکن عمومی توسط کارکنان ضروری است.

 وی به آماده‌باش اورژانس و سازمان‌های امدادی و عملیاتی اشاره کرد و گفت: تمام محدودیت‌ها با هدف مدیریت گسترش شیوع مصوب شده و در صورت ساده‌انگاری یا بی‌توجهی ممکن است با فاجعه بزرگ و خسارت‌های سنگین مالی و جانی برای شهروندان روبرو شویم.

فرماندار شهرستان عجب شیر گفت: فعالیت تمامی مراکز آموزشی به طور کامل تعطیل خواهد بود و تنها نفراتی که برای حفاظت فیزیکی بحث سیستم هواساز و سامانه الکترونیکی ضروری است حضور خواهند داشت.

وی گفت: اداره تبلیغات اسلامی باید با هماهنگی هیات های مذهبی از برگزاری هرگونه مراسم دینی مذهبی و تحریم در آرامستان ها مساجد و حسینیه ها و منازل جلوگیری کند.

نماینده عالی دولت در عجب شیر در پایان ضمن قدردانی از اعضای ستاد و همکاری صنوف و شهروندان عجب شیر در رعایت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب ستاد مقابله با بیماری کرونا را در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فصل الخطاب دانسته اند ما نیز باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قطع زنجیره این ویروس منحوس مشارکت جدی داشته باشیم .

برچسب‌ها ویروس کرونا عجب شیر فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا عجب شیر فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا عجب شیر فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور شهرستان عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره محیط زیست شهرستان پلدشت گفت: بدنبال بارندگی‌های خوب سال گذشته و امسال  و مشارکت جوامع محلی و نظارت‌های مستمر محیط زیست آب تالاب‌های شهرستان نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

محمدی تصریح کرد: تالاب شیبلوی شهرستان پلدشت  با وسعت ۳۵۰۰ هکتار  که انواع گونه‌های گیاهی آبزی و کنار آبزی را در خود جای داده  و نقش بسیار مهمی هم در اکوسیستم منطقه دارد و هر کجا که تالاب و آب باشد  نقش تلطیف هوا و رطوبت دهی به حوزه را دارد و قطعا این رطوبت دهی برای کشاورزی هم مفیداست.

رییس اداره محیط زیست شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: تالاب‌های شیبلو - عرب گلی و کینیکور از تالاب‌های مهم استان هستند که سالانه پذیرای  ۴۰۰ هزار قطعه از انواع پرندگان مهاجر بومی آبزی و کنار آبزی است که برای زمستان گذرانی به این تالاب‌ها مهاجرت می‌کنند و مهمترین این پرندگان  مهاجر غاز پیشانی سفید است که در فصل زمستان برای زمستان گذرانی و جوجه آوری به تالاب شیبلو مهاجرت می‌کنند.

محمدی گفت: تالاب شیبلوی شهرستان پلدشت به دلیل اهمیت بالا مراحل  پایانی ثبت اش را در کنوانسیون رامسر به عنوان تالاب بین المللی سپری و در سال جاری ثبت خواهد شد.

وسعت تالاب‌های شهرستان پلدشت بیش از ۴ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود