Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: داور دیدار ما مقابل سپاهان اصفهان، شاکله تیم ما را به هم ریخت و باعث شد زحمات یک هفته‌ای بازیکنان ما به هدر برود.

به گزارش برنا از اراک، رسول خطیبی،  بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری مجازی افزود: تیم ما بازنده این دیدار نبود چون فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت و در نیمه نخست حتی موقعیت زدن گل داشت که با اشتباهات داور و کمک داور، زحمات ما به هدر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فوتبال، "علی دایی"(ها) را بدلیل زدن حرف حق در باره مسائل داوری، محروم می‌کنند و این حق نیست.

خطیبی با انتقاد شدید از داوری این دیدار اظهار داشت: اشتباه داوری را با سند به ناظر بازی نشان دادم و آن وقتی بود که گل سپاهان در آفساید زده شد.

وی تصریح کرد: بازیکن تیم ما روی زمین افتاده و از سرش خون جاریست اما داور این صحنه را نمی‌بیند و داور چهارم می‌گوید به نظرم، گل سپاهان خطا بود.

خطیبی افزود: کارشناسان باید اشتباهات داوری را بصورت درست بیان کنند تا فوتبال کشور ما پیشرفت کند.

وی تصریح کرد: در مجموع دیدار امروز را بخاطر داور بازنده شدیم، هرچند تیم آلومینیوم اراک، فوتبال باکیفیت و خوبی بازی کرد و روزبه‌روز بهتر خواهد شد.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه هر ۲ تیم فوتبال خوبی ارائه کردند، گفت: موقعیت‌های خوبی در بازی امروز بوجود آمد و هر ۲ تیم، جنگده ظاهر شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال