Web Analytics Made Easy - Statcounter

حارس رضایی گفت:قول می دهیم کمتر از 30 روز آتی سی تی اسکن بیمارستان قدس را راه اندازی و فعال کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حارس رضایی امروز پنج شنبه در جلسه ی نشست مشورتی ستاد کرونای شهرستان با نمایندگان سازمانهای مردم نهاد و خیرین شهرستان اظهار داشت: قول می دهیم کمتر از 30 روز آتی سی تی اسکن بیمارستان قدس را راه اندازی و فعال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر بیمارستان قدس پاوه گفت: چهار روز است که روند ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان کمتر شده و این نشان می دهد تعطیلی ها بی تاثیر نیست اما آمار ها می توانند در زمانهای مختلف تغییر کنند.

وی گفت: ما باید  رعایت انصاف را داشته باشیم چرا که بسیاری از خدمات دولتی در بیمارستان ها رایگان است  و از این حیث جای قدردانی دارد .

رضایی ادامه داد: کادر درمانی بدون هیچگونه تعطیلی در حال انجام وظیفه هستند کادر درمانی محدود و در صف اول ابتلا به کرونا و هر روز در حال کمتر شدن هستند. از شهروندان می خواهیم پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند تا حداقل بتوانیم با نرم مناسبی در خدمت افراد مبتلا باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه ، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: امید است با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

محمدی همچنین خبر داد: با پیگیری‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه، یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده است و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

وی گفت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با راه اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان جهت ارائه خدمات لازم به بیماران به ۵ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6089011

دیگر خبرها

  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • گفت و شنود/ بخر دیگه‌!