Web Analytics Made Easy - Statcounter

« سرگئی لاوروف »، وزیر امور خارجه روسیه روز پنج‌شنبه در مصاحبه با شبکه خبری «راشا تودی» گفت فرانسه و آمریکا بر سر مناقشه منطقه «قره‌باغ کوهستانی» بی‌اعتبار شدند.

به نوشته خبر‌گزاری تاس، لاوروف در این باره گفت: «در تماس‌های من با همکاران آمریکایی و فرانسوی و همچنین در تماس [امانوئل] ماکرون با [ولادیمیر] پوتین در مورد مسئله قره باغ کوهستانی طی چند روز گذشته، واضح بود که اعتبار [آنها] از دست رفته‌ و این موضوع ناراحت کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

لاوروف گفت که در تماس‌های اخیر خود با «ژان ایو لودریان»، همتای فرانسوی خود، او را متوجه کرده که تضمین امنیت ساکنان محلی قره باغ اهمیت دارد. 

وی در این خصوص گفت: «من سعی کردم به او توضیح دهم که نگرانی ما این است که مردم [این منطقه] زنده بمانند، از خانه‌های خود فرار نکنند و تعداد پناهندگان و آوارگان زیاد نباشد.»

لاوروف در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد مطرح کردن ادعا‌ها در موقعیتی که هر دقیقه می‌تواند به معنای از دست رفتن زندگی یک فرد باشد از نظر اصول اخلاقی پایه انسانی نامناسب و غیراخلاقی است.

ولادیمیر پوتین به همراه «الهام علی‌اف»، رئیس‌جمهور جمهوری آذر‌بایجان و «نیکول پاشینیان»، نخست‌وزیر ارمنستان نهم نوامبر (۱۹ آبان) بیانیه مشترکی را برای اجرای آتش‌بس در منطقه مورد مناقشه «قره باغ کوهستانی» امضا کردند که از روز بعد یعنی دهم نوامبر آن را اجرا کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرگئی لاوروف فرانسه سرگئی لاوروف فرانسه آمریکا قره باغ قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد

ایتنا - گوگل در جدیدترین بروزرسانی خود برای اپلیکیشن تماس اندروید، ایموجی صوتی را برای برخی از کاربران فعال کرد.
شرکت گوگل در جدیدترین بروزرسانی خود، قابلیت عجیبی را برای برخی کاربران فعال کرده که ایموجی‌های صوتی نام دارد. این قابلیت در اپلیکیشن Phone در واقع افکت‌های صوتی استانداردی هستند که با انتخاب یکی از ۶ ایموجی تشویق، خنده، جشن، گریه، مدفوع و صدای تبل پخش می‌شوند.

گوگل در توضیح قابلیت جدید اپلیکیشن تماس می‌گوید: «شما می‌توانید احساسات و حالت‌های مختلف خود را با صداهایی مانند تشویق، خنده، گریه یا تبل تنها از طریق لمس تصویر هریک از ایموجی‌ها به طرف مقابل ابراز کنید.»

درواقع وقتی شما به عنوان تماس‌گیرنده یکی از ایموجی‌های صوتی را انتخاب می‌کنید، اپلیکیشن تماس گوگل انیمیشن کوتاهی را همراه با افکت صوتی به مدت چند ثانیه پخش می‌کند که در هر دو طرف تماس شنیده می‌شود.

طریقه فعال کردن این قابلیت برای کاربران اندروید اینگونه است که ابتدا وارد بخش عمومی (General) تنظیمات گوشی می‌شوید یا در صفحه اپلیکیشن تماس، روی بیشتر (More) می‌زنیذ تا گزینه ایموجی صوتی (Audio Emoji) را مشاهده کنید.

پس از فعال‌کردن، دکمه «ایموجی صوتی» در صفحه اصلی اپلیکیشن ظاهر می‌شود و به شما اجازه می‌دهد با زدن روی آن، یکی از شکلک‌ها را انتخاب کنید تا صدای مرتبط پخش شود.

گوگل برای جلوگیری از پخش پشت سر هم صداها با ایجاد فاصله کوتاهی بین ارسال این ایموجی‌ها محدودیتی برای استفاده از این قابلیت درنظر گرفته است. 

در حال حاضر کمپانی گوگل آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن Phone گوگل را در کانال بتا (نسخه ۱۲۸) دردسترس قرار داده تا برخی کاربران از آن استفاده کنند اما احتمالاً در هفته‌های آینده تمام کاربران امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • رهاسازی ۱۷ قطعە کبک در زیستگاه‌های اشنویە
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • هشدار هواشناسی در مازندران