Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه ستاد کرونا گفت: از شنبه یکم آذرماه طرح محدودیت‌های ترافیکی و صنوف در شهرستان بویراحمد اجرا می‌شود.   کناری افزود: تاکنون ۲۱ هزار و ۴۵۰ نمونه در مرکز استان انجام شده است که هفت هزار و ۲۲۵مورد مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه پنج هزار و ۱۴۹ نفر بهبودی کامل خود را به دست آوردند و ۱۲۲ نفر جان خود را از دست داده اند.   فرماندار بویراحمد با بیان اینکه اگر صنوف و بازار تعطیل می‌شود باید مردم و ادارات نیز همکاری لازم را داشته باشند گفت: نه تنها صنوف بلکه همه ما باید دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیریم تا بیش از این به صنوف ضرر و زیان وارد نشود.

او با اشاره به اینکه هتل‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند که در صورت لزوم از آن‌ها به عنوان محل قرنطینه استفاده شود بیان کرد: ۴۵ درصد جمعیت شهرستان بویراحمد روستایی است که بخشداران باید در خصوص پیشگیری و شیوع بیماری کرونا مردم منطقه را رصد کنند.   فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: شرایط ورودی و خروجی از شهرستان‌های قرمز به شهرستان‌های قرمز یک میلیون تومان و از شهرستان‌های قرمز به شهرستان‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.   او با اشاره به برگزار مراسم عروسی و ترحیم در این شهرستان با وجود قرمز بودن شرایط گفت: هر خودرویی که در مراسم عروسی و ترحیم شرکت کند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود.   کناری افزود: ۳۰۰ دکه در شهرستان بویراحمد وجود دارند که باید همانند سایر صنوف تعطیل شوند.

او با اشاره به شلوغی برخی بانک‌ها افزود: هر بانکی که دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی نگیرد تذکر داده شود و در صورت توجه نکردن به تذکرات پلمپ می‌شود.

او از تعطیلی دفاتر ثبت ازدواج رسمی تا ۱۴ روز خبر داد و گفت: رفت و آمد در شهر از ساعت ۲۱ به بعد به جز تاکسی‌های عمومی و خودرو‌های ضروری ممنوع و متخلفان جریمه می‌شوند.

دکتر یزدان‌پناه رئیس مرکز بهداشت بویراحمد هم در این جلسه گفت: باید بیش از پیش مراسم عروسی، تشییع و تدفین و دور کاری ادارات مورد توجه قرار گیرد.   دکتر یزدان‌پناه با بیان اینکه تعطیلی ده روز گذشته توسط صنوف به خوبی اجرا شد افزود: متاسفانه برخی مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.   سرهنگ جهانشاهی فرمانده سپاه بویراحمد نیز در این جلسه گفت: طرح حاج قاسم برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان بویراحمد از اول آذر ماه اجرایی می‌شود.   سرهنگ جهانشاهی با بیان اینکه در این طرح شهرستان بویراحمد به محل‌های کوچکتری تقسیم می‌شود افزود: در این طرح بیماران کرونایی شناسایی، قرنطینه و در صورت نیازدرمان می‌شوند.   مولایی معاون دادستان عمونی و انقلاب استان هم در این جلسه با بیان اینکه برخی از صنوف تنها با وجود ماموران تعزیرات مغازه‌های خود را تعطیل می‌کردند گفت: باید با این افراد برخورد جدی شود.   مولایی افزود: باید ورودی‌ها و خروجی‌ها و حتی جاده‌های فرعی شهرستان بویراحمد کنترل شود تا به هدف خود برسیم.   ارشدی رییس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد هم در این جلسه با بیان اینکه کافی شاپ‌ها حتی در شرایط سفید نیز نباید فعالیت کند گفت: هیچ یک از کافی شاپ‌ها مجوز فعالیت ندارند.   ارشدی افزود: هتل‌ها، بنگاه‌های خرید و فروش خودرو،   املاک بزازان، قنادان، کافی شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها، لوازم تحریرفروشی، فرش فروشی ها، پلاسکو، کیف، کفش، خیاطی ها، پوشاک، طلا و ساعت فروشی ها، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و پاساژ‌ها از جمله صنوفی هستند که باید از یکم آذرماه تعطیل شوند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کووید 19 محدودیت های کرونایی تعطیلی اصناف کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد