Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری با اشاره به اینکه رویداد ملی فهمای سال ۱۳۹۹ با عنوان طرح ملی ایران قوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود گفت: طرح ملی «رواق کتاب» ذیل طرح ملی «ایران قوی» با محوریت استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ملی ایران قوی در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری اجرا می شود و ذیل این شبستان ها ۱۲ رواق تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از اهداف مهم طرح ملی ایران قوی، شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، است تصریح کرد: جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه امید و تلاش و نیز حضور موثر و هدفمند بچه‌های مسجد در فضای مجازی از دیگر اهداف برگزاری طرح ملی ایران قوی است.

 

وی مظاهری با اشاره به اینکه رویداد ملی فهمای سال ۱۳۹۹ با عنوان طرح ملی ایران قوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود گفت: طرح ملی «رواق کتاب» ذیل طرح ملی «ایران قوی» با محوریت استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مظاهری ابراز کرد: طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، مهمترین برنامه رواق کتاب، با رویکرد انتخاب کتاب، معرفی کتاب و انس با کتاب است که کانون ها و کتابخانه های مساجد در سراسر کشور اجرا می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تهیه کلیپ های یک دقیقه ای از معرفی کتاب جهت بارگذاری و نشر در فضای مجازی توسط امام جماعت و کتابداران کتابخانه های عمومی مساجد از اهم فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شنبه های کتاب مساجد است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی رواق کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری طرح ملی ایران قوی برگزار می شود رواق کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.
علیرضا جیلان تأکید کرد: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.
جیلان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.
وی یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد