Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@09:14:27 GMT

سرخط خبر‌های مهم جهان در ۳۰ آبان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۶۷۴۵

چاقوکشی در آلمان، اتمام بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری در ایالت جورجیا و احتمال قرنطینه سوم در اراضی اشغالی مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های جهان در ساعات گذشته هستند. خبرگزاری میزان – مهم‌ترین خبر‌ها و تحولات بین الملل در ساعات گذشته به شرح زیر است: *آمار تلفات و مبتلایان کرونا شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در جهان، به رقم ۵۷ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۳۳۵ نفر و شمار قربانیان به رقم یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*جنگ کرونایی در واشنگتن در حالی که «جو بایدن»، ضمن انتقاد از رویکرد کابینه «دونالد ترامپ» مبنی بر عدم همکاری با تیم انتقالی در موضوع کرونا، این عامل را تهدیدی برای مقابله با بیماری کرونا و واکسیناسیون خواند، «مایک پنس»، معاون ترامپ و کارگروه مقابله با کرونای کاخ سفید، بر اقدام‌های مهم دولت در مقابله تاکید کردند. *اتمام بازشماری آرا در ایالت جورجیا بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در ایالت جورجیا پایان یافت و تغییری در نتیجه به وجود نیامد. *داعش مسئولیت انفجار در مرز اراضی اشغالی و مصر را برعهده گرفت گروه تروریستی «داعش»، مسئولیت انفجار خط لوله گاز در منطقه مرزی میان مصر و اراضی اشغالی را برعهده گرفت. *اراضی اشغالی در آستانه قرنطینه سوم معاون وزیر بهداشت کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اراضی اشغالی در آستانه قرنطینه سراسری سوم قرار دارد.  بیشتر بخوانید: سرخط خبر‌های مهم جهان در ۲۹ آبان سرخط خبر‌های مهم جهان در ۲۸ آبان *چاقوکشی در آلمان براثر حادثه چاقوکشی در غرب آلمان، چند نفر مجروح شدند. به رغم بازداشت یکی از مظنونان، انگیزه این اقدام هنوز مشخص نیست. *تیم ویژه تل آویو برای اثرگذاری در رویکرد دولت آتی آمریکا «تل آویو»، تیمی ویژه در وزارت خارجه برای تعامل با دولت آتی آمریکا تشکیل داد تا بتواند بر تصمیمات «واشنگتن» در قبال برجام تاثیر بگذارد.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل تحولات بین الملل آمریکا کرونا اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری زبان امروز-چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وبگاه العهد به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد: آژیرهای خطر در شهرک‌های «نطوعه»، «متات»، «الکوش» و «حرفیش» در غرب الجلیل به صدا درآمد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار صحنه‌هایی از هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان رژیم صهیونیستی در آن مستقر بودند خبرداد که توسط مبارزانش هدف قرار گرفتند. از جمله این اهداف حملات مستقیم به مقر «رادار» نظامی ارتش اسرائیل بود.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان - شامگاه سه‌شنبه صحنه‌هایی از عملیات مبارزانش در هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان اسرائیلی در شهرک متولا مستقر بودند، منتشر کرد و در بیانیه‌ای جداگانه تخریب آن‌ها را تایید کرد.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی