Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرتگار ایرنا بیان کرد: این مانور با فعالیت ۶۰ گروه تخصصی عملیاتی خط گرم و سرد به همراه ۲۱ نفر کارشناس فنی و ناظر ایمنی، در مجموع به تعداد ۲۶۱ نفر با ۶۸ دستگاه خودرو سبک عملیاتی و خودرو سنگین، همزمان با سراسر کشور، با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  هم افزایی و تقویت ظرفیت‌ درون و برون سازمانی، کاهش خاموشی ناخواسته،کاهش تلفات و پایداری، قابلیت اطمینان شبکه، رفع کانون‌های خطر و اصلاح شبکه فرسوده و رضایت مردم و مشترکان را پنج محور و هدف‌گذاری این مانور اعلام کرد.

خدری ادامه داد: عملیات پیشگیرانه و کاهش آسیب‌پذیری در برابر تهدیدهای طبیعی از جمله سیل، توفان و باران فصلی، و گرد و غبار ،  از دیگر اهداف برگزاری مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است،

وی گفت: حجم کاری برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده در ۲ روز برگزاری مانور، جابه‌جایی ۷۱ اصله پایه بتونی فشار متوسط، نصب ۲۱ دستگاه  ترانسفورماتور، ۴۲ مورد رفع کانون‌های خطرآفرین، ۱۴۵ کیلومتر اصلاح شبکه فشار متوسط و ضعیف، هرس ۲۲۶ اصله درخت، هشت هزار متر تبدیل سیم به کابل خودنگهدار و همچنین پاکسازی و شتشوی ۲۰ هزار مقره  انجام می‌شود که در نوع خود منحصر به فرد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان انتخاب قدیمی‌ترین شبکه برق ایران در آبادان را از ویژگی‌های انتخاب منطقه مانور اعلام کرد و افزود: نخستین پست خوزستان به نام آبادان یک در سال ۱۲۹۸ در خیابان امیرکبیر آبادان به بهره‌برداری رسید و نخستین پست فوق توزیع خوزستان نیز در سال ۱۳۴۰ به نام پست احمد آباد به ثبت رسید، که هر ۲ این پست و شبکه اکنون در مدار قرار دارند.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت مربوط به مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

برچسب‌ها انرژی برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران خوزستان آبادان انرژی برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران خوزستان آبادان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فرج نیا روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به طول ۱۸۰۰ متر از سوی شهرداری تبریز اجرا می‌شود و این شرکت به منظور توسعه خدمت رسانی به مشترکان شرکت، پروژه جابجایی شبکه فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت این طرح را با جدیت دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۳۷ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح پیش بینی شده است افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، برای اجرای این پروژه ۱۴ پایه ۱۴ متری، ۱۴ عدد فونداسیون پایه چراغ، چهار اصله تیر ۱۵ متری، ۲۳ اصله تیر ۱۲ متری نصب و جای گذاری و ۷۰۰ متر کابل روکشدار ۱۲۶( آلومینیومی) و ۳۵۰ متر کابل خودنگهدار ۹۵ و یک ست کابل ۲۰ کیلو ولت نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، در ادامه اجرای این طرح ۶۰ اصله تیر ۱۲ و ۹ متری، نصب و جای گذاری خواهد شد.

فرج نیا اضافه کرد: در راستای این پروژه بزرگ ۲ هزار و ۵۵۷ متر کابل و ۲ دستگاه تابلو برق جای گذاری و ۲۸ عدد چراغ ۱۲۰ وات نصب خواهد شد.

کد خبر 6093951

دیگر خبرها

  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری