Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور در مناطق محروم و سخت‌گذر دزفول گفت: ۷۰ طرح عمرانی و خدماتی شامل؛ احداث مراکز درمانی، مسکن محرومان، ساخت ۷ مدرسه، طرح آبرسانی به ۳۲ روستا و پل‌سازی، مسجد و خانه عالم در منطقه محروم و کوهستانی احمد فداله این شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این سفر با اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر برای اتمام طرح جاده اصلی این منطقه، ساخت درمانگاه، مدرسه شبانه‌روزی، مسکن ارزان قیمت و خرید دستگاه سنگ‌شکن سیار ویژه مناطق کوهستانی برای این منطقه کم‌برخوردار موافقت کرد و دستور داد تا در سریع‌ترین زمان ممکن این طرح‌ها اجرایی و در دسترس مردم قرار گیرد.

در این آئین غلامرضا استاندار خوزستان، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیرعامل بنیاد برکت، فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) استان، و جمعی از مسئولان محلی و گروه‌های جهادی حضور داشتند.

دهستان احمد فداله از توابع بخش شهیون دزفول واقع در دل رشته کوه زاگرس، ظرفیت‌های طبیعی و بکر فراوانی دارد که دسترسی به آن‌ها به دلیل نبود جاده دشوار است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح عمرانی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم