Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال گابن با انتقاد از شرایط موجود در این تیم عنوان کرد آرسنال دیگر به ستاره گابنی اجازه حضور در تیم ملی خود را نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز،پاتریس نئوو ، سرمربی تیم ملی گابن گفت ، آرسنال دیگر مهاجم خود پیر اومریک اوبامیانگ را به تیم ملی گابن نخواهد داد.

دلیل این امر ممکن است اوضاع تیم ملی گابن در بانجول پایتخت گامبیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبامیانگ و هم تیمی هایش پس از ورود به  این کشور برای دیدار مقدماتی جام ملت های آفریقا مجبور شدند روی زمین فرودگاه محلی بخوابند. تیم ملی گابن به دلیل "مشکل اداری" تمام شب از فرودگاه خارج نشد. تنها پس از مداخله دولت اوضاع برطرف شد.

آرسنال پس از دیدن وی در چنین شرایطی با پیر امریک تماس گرفت و به او گفت دیگر تمام است. او دیگر اجازه حضور ندارد و همین اتفاق در مورد بازیکنان سایر باشگاه ها رخ خواهد داد.

سرمربی گابنی ها ادامه داد: این قابل درک است. این ها فوتبالیست های سطح بالایی هستند و وقتی به تیم ملی می آیند حداقل به راحتی کافی نیاز دارند. همه بازیکنان سعی کردند روی کف فرودگاه بخوابند. تصور کنید اگر اوبامیانگ ، فوتبالیستی که ماهیانه بیش از ۱ میلیون یورو قیمت دارد، مصدوم شود. آرسنال ممکن است از اینکه فوتبالیستش مجبور شده روی زمین بخوابد عصبانی باشد.

عملکرد درخشان او در فصل جاری لیگ برتر باعث شد تا خیلی از تیم ها از جمله بارسلونا برای به خدمت گرفتن او وارد عمل شوند ولی سران آرسنال به هیچ وجه حاضر به فروش مهاجم خود نیستند و آرتتا نیز برای فصل جدید روی او حساب باز کرده است.

تیم ملی گابن هم امتیاز با گامبیا در رده اول گروه خود در انتخابی جام ملت های آفریقا قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیر امریک اوبامیانگ آرسنال تیم ملی گابن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم

سرمربی اسپرز پذیرفته است که تیمش مقابل آرسنال در فاز دفاعی ضعف داشت.

آنژ پوستکوعلو پس از شکست ۳-۲ تاتنهام مقابل آرسنال در دربی شمال لندن، از عملکرد تیمش در نیمه نخست انتقاد کرد.

طرفداری | به گزارش BBC، دو گل از کریستین رومرو و سون هیونگ مین در نیمه دوم برای جبران شکست ۳-۰ نیمه نخست کافی نبود و تاتنهام با این باخت، در رده پنجم جدول فرصت نزدیک کردن خودش به استون ویلای رده چهارمی را از دست داد. 

پوستکوعلو در مصاحبه پس از بازی، به اسکای گفت:

ما در نیمه اول خیلی راحت به آن‌ها اجازه دادیم که به دروازه ما نزدیک شوند و این در این سطح قابل قبول نیست و ما تاوانش را پس دادیم. نمی‌شد در نیمه دوم به هواداران‌مان کمی امید ندهیم، اما با این حال، بسیار ناامید کننده ظاهر شدیم.

هنوز به اندازه کافی انعطاف پذیر نیستیم؛ مخصوصا در بازی انتقالی یا ضربات ایستگاهی. خیلی راحت به حریف اجازه می‌دهیم که به دروازه ما نزدیک شود. آن‌ها تیم خوبی هستند و اگر شما برای محافظت از دروازه‌‌تان جدیت لازم را نشان ندهید، توسط آن‌ها تنبیه خواهید شد. 

نکات نگران کننده متعددی وجود دارد. اگر بخواهیم فقط یک چیز را درست کنیم، به جایی نمی‌رسیم؛ ما باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم. امروز عالی نبود. ما برای ارائه عملکردی بهتر در نیمه دوم، به تنبیه شدن در نیمه اول نیاز داشتیم. گاهی لازم است که درد را حس کنید، تا بفهمید که دفعه بعد باید کارها را طور دیگری انجام بدهید. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود