Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی‌خانی، بازیکنی به شمار می‌رفت که در لیست مورد نظر من برای پرسپولیس بود، اما این اتفاق در آن دوره رخ نداد. با توجه به این که او در آن زمان با باشگاهش قرارداد داشت، این اتفاق رخ ندارد و این موضوع محدودیت‌هایی را برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورد که متاسفانه آن انتقال شکل نگیرد، اما حالا او به پرسپولیس آمده است و این می‌تواند برای پرسپولیس و مهدی‌خانی اتفاق خوبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این بازیکن را از نظر فنی تائید می‌کنم. او جوانی مستعد است که خصوصیات مثبت زیادی از حیث مسائل فنی دارد.

برانکو ادامه داد: فعلا که برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، دعوتی از سوی باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته است، اما اگر این دعوت انجام شود با کمال میل می‌گویم مفتخر می‌شوم برای تماشای این بازی در کنار پرسپولیس باشم و این بازی بزرگ را از نزدیک تماشا کنم؛ اما باید به یک موضوع اشاره کنم که آن هم بحث شیوع ویروس کرونا و تبعاتی است که این بیماری در تمام دنیا ایجاد کرده و همه را برای سفر با محدودیت‌هایی روبه‌رو کرده است.ویروس کرونا باعث شده است هر رفت و آمدی به هر کشوری، ۲ هفته قرنطینه را در پی داشته باشد و این موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کند. با این تفاسیر، اگر دعوتی از من انجام شود شانس کمی را برای قبول آن می‌بینم.

برانکو بیان کرد: با تمام وجودم برای پرسپولیس و اعضای این تیم در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم پس از این که ۲ سال پیش با بدشانسی، شانس بزرگ کسب جام و قهرمانی در آسیا را از دست دادیم، این بار اتفاقات بهتری در انتظار پرسپولیس باشد و این تیم که با شرایط خوبی توانسته است به فینال برسد، بتواند این بار جام را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید

تلاش عجیب و غریب بازیکن النصر برای حضور در لیگ جزیره

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

زمان دیدار فینال جام ملت‌ها، رده بندی و پلی آف به شرح ذیل است:

دیدارهای نهایی – یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت ۱۴۰۳

تعیین تیم پنجم: افغانستان – قرقیزستان/ ساعت ۰۸:۳۰

رده‌بندی: تاجیکستان– ازبکستان/ ساعت ۱۱:۳۰

فینال: تایلند– ایران/ ساعت ۱۴:۳۰

دیگر خبرها

  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا