Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:16:13 GMT

ثبت 36 تقاضا در مرکز فوریت های واحدهای تولیدی قم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۷۴۰۴

ثبت 36 تقاضا در مرکز فوریت های واحدهای تولیدی قم

عبدالرضا شاملی امروز و در گفتگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که حدود دو هفته از راه اندازی این مرکز شبانه روزی در استان می گذرد اظهار کرد: در این مرکز نمایندگان 15 دستگاه اجرایی استان حضور دارند تا مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان در کمترین زمان ممکن حل و فصل شود.

وی افزود: در این مدت دو هفته ای که از افتتاح و راه اندازی این مرکز می گذرد، تلاش شد تا کمیته های تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز در این مرکز تشکیل شوند تا این مرکز به رونق خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت قم همچنین بیان کرد: در این مدت، 36 تقاضا در این مرکز ثبت شده است که بیشترین درخواست ها مربوط به شرکت شهرک های صنعتی استان، جهاد کشاورزی، کمیسیون هماهنگی بانک ها، سازمان صمت و همچنین امور مالیاتی بوده است.

شاملی اضافه کرد: در نشستی که اخیرا با حضور استاندار قم برگزار شد، پیشنهاد دادیم تا یک میز کارشناسی دیگر برای استقرار نماینده دستگاه های زیرساختی در این مرکز راه اندازی شود که با موافقت استاندار همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: البته جناب استاندار در این جلسه ضمن اشاره به رصد فعالیت های این مرکز از سوی استانداری، از ساعت مراجعه مراجعان به مرکز نیز پرسید که پاسخ دادیم بیشتر متقاضیان در ساعت اداری به مرکز مراجعه کرده اند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: استاندار قم در این باره تأکید کرد که تمرکز برنامه های این مرکز باید در ساعات غیراداری باشد، چراکه کارکرد این مرکز به شکل شبانه روزی و فوریتی تعریف شده و مهم این است که افراد مراجعه کننده به پاسخ تقاضای خود برسند.

وی همچنین گفت: جناب استاندار در این نشست بر جدیت در فعالیت شبانه روزی این مرکز تأکید کرد و دستور دارد تا گزارشی تحلیلی از کارکرد مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان قم به استانداری ارائه شود.

شاملی سپس به نکات مطرح شده توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اشاره و عنوان کرد: آقای غضنفری نیز در این نشست مشترک، این مرکز را یک «پنجره واحد» در ارائه خدمات به فعالان تولیدی و سرمایه گذاری در استان خواند و پیشنهاد داد تا نسبت به شیفت بندی نیروهای فعال در این مرکز برای ارائه خدمات شبانه روزی اقدام شود.

وی گفت: البته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری این نکته را هم یادآور شد که شرح این 36 تقاضای ارائه شده به مرکز در مدت حدود دو هفته از راه اندازی آن و نوع پاسخ به این تقاضاها نیز باید مشخص و گزارش شود تا بتوان برای تداوم فعالیت بهینه این مرکز،  تدابیر احتمالی اصلاحی را نیز در نظر گرفت.

انتهای پیام/2258*40

منبع: فارس

کلیدواژه: جهش تولید استان قم مرکز فوریت های شبانه روزی تولید و سرمایه گذاری واحدهای تولیدی رونق تولید سرمایه گذاری شبانه روزی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی

استاندار مازندران از نزدیک با روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی نکا آشنا شد.در این بازدیدحوضچه آبگیر واحدهای بخار و پروژه لایروبی، پروژه آب شیرین کن ( تامین کننده آب مصرفی واحدهای نیروگاه)، اتاق فرمان واحدهای بخار، سالن توربین واحدهای بخار و پروژه طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی مورد بازدید قرار گرفت به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075446 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود