Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر:سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به تشکیل «قرارگاه ۱۷ ربیع» برای کنترل قیمت‌ها و با بیان اینکه مقابله با گرانی‌ها به سپاه واگذار نشده است، گفت: سپاه در مقوله کنترل قیمت‌ها با دستگاه‌های متصدی در حال همکاری است.

وی ادامه داد: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متصدی در حوزه کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه تهران گفت: کاری که ما در سپاه تهران انجام داده‌ایم این است که تقریباً در تمام تیم‌هایی که برای بازرسی و برخورد با محتکران و گران فروشان و خدایی ناکرده کسانی که کالا‌های تقلبی توزیع می‌کنند، یک نفر هم از بسیج حضور دارد. ما با اطلاعاتی که از مردم و شبکه عمومی مردم جمع آوری می‌کنیم سعی می‌کنیم این تیم‌ها به جا‌های دقیق اعزام شوند و وقت آن‌ها کمتر گرفته شود.

سردار یزدی در ادامه با اشاره به شناسایی و کشف انبار‌های احتکار اقلام بهداشتی و… از ماه مبارک رمضان تاکنون گفت: در این ایام ۸۰ هزار حلقه لاستیک خودرو، ۲۴۳ دستگاه خودرو تویوتا، ۲۵۵ هزار ماسک، هزار و ۷۷۰ فیلتر ماسک، هزار و ۶۰۰ عینک محافظ چشم، دو میلیون و ۳۰۰ هزار دستکش پزشکی، مقادیری الکل، ۸۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، محلول ضدعفونی دست، لباس گان و تب‌سنج کشف شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار یزدی سپاه کنترل قیمت ها کنترل قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری