Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه استقلال و فولاد هر دو به دنبال کسب سه امتیاز هستند، گفت: محمود فکری و جواد نکونام تقابل سختی با یکدیگر دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد شیرزاد  در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر فولاد از هفته دوم لیگ بیستم گفت:

فولاد توانسته با نکونام شرایط خوبی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده‌اند و می‌خواهند در لیگ بیستم پرفروغ ظاهر شوند. نکونام به جوانانش اعتماد کرده و نشان داده که مربی بزرگی است. او کار خود را به خوبی بلد است و از تجربه بالایی هم برخوردار شده است. با توجه به اینکه فولاد در اهواز میزبان استقلال است آنها نمی‌خواهند بازنده این دیدار باشند زیرا تساوی در هفته اول دو امتیاز از تیم نکونام گرفته است و او به دنبال برد برابر استقلال است تا بتواند موقعیتش را در جدول بهبود ببخشد.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال هم گفت:

آبی پوشان هفته اول را با موفقیت به پایان رساندند. پنجره نقل و انتقالاتشان باز شد و حالا محمود فکری می‌خواهد در هفته دوم هم به پیروزی دست پیدا کرده تا خود را به صدر جدول نزدیکتر کند. استقلال یک تیم بزرگ است و از بازیکنان جوان و با تجربه خوبی سود می‌برد. بنابراین روز جمعه باید شاهد یک بازی جذاب از دو تیم باشیم.

هافبک پیشین استقلال تاکید کرد:

با توجه به تجربه بالای نکونام و فکری، آنها در مقابل هم روز سختی خواهند داشت و هر کدام که بتوانند از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کنند مطمئناً برنده این دیدار خواهند بود.

جواد شیرزاد در مورد اعتراض‌هایی که به داور این دیدار زاهدی فر شده است، گفت:

یکی از حواشی فوتبال ما مسئله داوری است. همیشه شاهد این هستیم که تیم‌ها نسبت به قضاوت داور معترض هستند اما اشتباهات داوران عمدی نیست. بنابراین بازیکنان باید در زمین صبورتر باشند و دست از اعتراض بردارند زیرا هم تمرکز آنها برای پیروزی از بین می‌رود و هم داور نمی‌تواند یک قضاوت خود داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

هر چه به هفته‌های بعدی می رسیم مطمئناً تیم‌ها بهتر می‌شوند و بازی‌ها جذاب‌تر خواهد شد و باید امیدوار باشیم ویروس کرونا هر چه زودتر از بین برود تا شاهد حضور چشمگیر تماشاگران در ورزشگاه باشیم زیرا فوتبال بدون تماشاگران جذابیت خاصی ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدیویی از یک هوادار آبی پوش، حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران خاص و عاشق استقلال که از داشتن نعمت هر دو دست محروم بود، لباس و پرچم آبی بر تن کرده و مشغول تماشای بازی تیم موردعلاقه‌اش بود.

سیدحسین حسینی پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن نزد این هوادار رفت و در پایان بازی نیز جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال، تصویر این هوادار را در صفحات شخصی خود استوری کردند.

حالا رسانه رسمی آبی‌ها با تیتر "استقلالی عاشق، میهمان ویژه تمرین استقلال"، نوشته است: جواد نکونام و شاگردانش امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی میزبان یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

در ادامه این خبر آمده است:

امروز نیز تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی وایرال شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری