Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز۳۰ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انبار روغن خودروی احتکاری درخمینی شهر سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار مقادیر زیادی روغن خودرو در یکی از انبار‌های سطح شهر مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ماموران پس از شناسایی انبار و کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی از انبار مذکور بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع روغن خودرو، ۱۴ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گریس خودرو و ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر ضد یخ که از مدت‌ها قبل در این انبار نگهداری شده بودند کشف شد.

سرهنگ "هاشمی فر" با بیان اینکه برابر بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته احتکار بودن کالا‌های مذکور محرز شد، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های احتکاری مکشوفه را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: برابر حکم مقام قضائی انبار مذکور پلمب و یک فرد متخلف نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی در اولویت کاری ناجا بوده و پلیس با کسانی که کالا‌های مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می‌کند از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.   کشف يک ونيم تُن سيم برق در نایین سرگرد هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار داشت: درراستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح شناسایی ودستگیری سارقان باهدف پیشگیری وکنترل جرایم، دردستور کار عوامل انتظامی وکارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نائین قرار گرفت.

او افزود: در راستای این طرح ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان نائین به یک کامیون باری حامل بارضایعات پرس شده مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار داشت: پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی بارخودرو کاملا تخلیه و ضایعات پرس شده متلاشی که درنتیجه این اقدام مقدار یک و نیم تُن سیم مسی برق هوایی، سیم ترانس وسیم آلومینیوم کشف شد.

سرگرد کیان مهر، ارزش ریالی اموال مسرقه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در برابر مجرمان و قانون شکنان ایستاده و اجازه سرکشی و جولان را به آنان نخواهد داد.   کلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش کاغذ دیواری سرهنگ"غلامرضا براتی گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کلاهبرداری فردی ناشناس از وی در شبکه اجتماعی تلگرام رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته از مال باخته مشخص شد وی در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با آگهی در زمینه فروش " کاغذ دیواری " مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار می‌کند و فروشنده از او می‌خواهد که مبلغ ۱۲ میلیون و دویست هزار ریال را به حسابش واریز کند که مال باخته مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد واریز، اما فرشنده پس از دریافت وجه دیگر پاسخگوی تماس‌های وی نبوده است.

او بیان داشت: سرانجام با انجام اقدامات علمی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا هویت اصلی این کلاهبردار که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری دارد شناسای و مخفیگاه وی در یکی از استان‌های شرقی کشور مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: ماموران به صورت نیابتی به استان مربوطه اعزام و متهم مربوطه را دستگیر و برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده اطلاعات کافی از سایت مورد نظر، شخص فروشنده و جنس خریداری شده را بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت وجه خودداری کنند.   دستگیری سارق گلخانه‌های اصفهان سرهنگ" حسین ترکیان اظهار داشت: در در پی وقوع چندین فقره سرقت از گلخانه که در آن سارق یا سارقین بصورت شبانه اقدام به سرقت گل وگیاه وتجهیزات گلخانه‌ای می‌کردند موضع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.  
او افزود: در این خصوص تیمی از کارآگاهان مسئول رسیدگی به این سرقت‌ها شده و پس از انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی دریافتند یکی از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت از گلخانه‌ها اقدامی کند که در نهایت با اقدام هوشمندانه کارآگاهان فرد مذکور در حین سرقت از یک گلخانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۹ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد زیادی اموال مسروقه شامل گل وگیاه وتجهیزات گلخانه‌ای و ۳ دستگاه دوربین مداربسته کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش اموال مسروقه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با راهنمایی متهم خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و هر ۲ نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار روغن خودرو کشف سیم برق کلاهبرداری اینترنتی فرماندهی انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی شهرستان انتظامی شهرستان نائین مقام انتظامی استان اصفهان مرجع قضائی روغن خودرو قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای