Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:10:00 GMT

راه ارتباطی پیست اسکی فرسش الیگودرز تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۸۳۹۵

راه ارتباطی پیست اسکی فرسش الیگودرز تکمیل شد

محمد خدابخشی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار احداث پیست اسکی فرسش الیگودرز پنج میلیارد تومان است که نیمی از ان توسط وزارت ورزش و جوان و بخش دیگر آن از مجموعه اعتبارات استانی تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه حدود نیمی از کار پروژه تکمیل شده است، بیان کرد: جاده دسترسی تکمیل و آسفالت شده و برق رسانی به مجموعه نیز روز گذشته تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پیست اسکی فرسش الیگودرز دهه فجر امسال با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.
وی پروژه احداث پیست اسکی فرسش را یکی از مهمترین پروژه های در دست احداث دانست و بیان کرد: با افتتاح پیست توسعه منطقه و بهره وری مفید از بارش انبوه برف محقق می‌شود.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برف کوب مورد نیاز برای پیست اسکی فرسش الیگودرز خریداری شده و بزودی پس از ترخیص از گمرک تحویل مجموعه پیست می‌شود.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و جمعی از مسوولان شهرستانی نیز روز گذشته از پیست اسکی روستای فرسش و مسیر دسترسی این روستا بازید کردند.

روستای فرسش از توابع بخش مرکزی شهرستان الیگودرز است.

برچسب‌ها الیگودرز انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان الیگودرز انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان اخبار کنکور پیست اسکی فرسش الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کتابخانه مرکزی، گفت : این پروژه مهمترین و بزرگترین بنای فرهنگی استان است و در صورت راه‌اندازی می‌تواند محل مناسبی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری استان باشد.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری استان‌ها صاحب کتابخانه مرکزی هستند و در غرب کشور تنها استانی که کتابخانه مرکزی ندارد، کرمانشاه است.

بهرامی با اشاره به شروع این پروژه در سال ۱۳۸۶ گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در دست احداث است.

وی به پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری این پروژه بعد از ۱۷ سال به این میزان پیشرفت رسیده است.

بهرامی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه شده تا به پیشرفت ۶۳ درصدی برسد، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را تکمیل کنیم با توجه به افزایش قیمت‌ها به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تصویب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای این پروژه در سفر دور اول رییس جمهور به استان، گفت: در این سفر مقرر شد از این میزان اعتبار، ۲۰ میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه و بودجه و ۱۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات نفت تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از این میزان اعتبار ۵.۶ میلیارد تومان آن در سال ۱۴۰۱ و ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته تخصیص شد که صرف تکمیل پروژه شده و اکنون برای ادامه کار به تامین اعتبار جدید نیاز داریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند