Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه سیاست‌های تحریمی واشنگتن علیه مقاومت اسلامی نُجَباء، با دستور سازمان بازرسی ویژه‌ وزارت بازرگانی آمریکا، دامنه‌های اینترنتی alnujaba-news.com (متعلق به شبکه ماهواره‌ای نُجَباء) و alnujaba.net (متعلق به اداره روابط بین‌الملل نُجَباء) مسدود شدند.

این اقدام خصمانه در حالی است که چندی قبل هم دامنه alnujaba.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com با حکم وزارت دادگستری ایالات ‌متحده مصادره شده بود.

پیش از آن نیز کنگره، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری آمریکا لوایح و دستورالعمل‌های تحریمی سختگیرانه‌ای را علیه مقاومت اسلامی نُجَباء و شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش، به اجرا گذاشته بودند.

معاونت رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به دشمنی سریالی دولت آمریکا با انتشار بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: استکبار جهانی بار‌ها تمام ظرفیت‌های مادی و نظامی خود را برای خاموش کردن صدای مقاومت به‌کار بسته، اما ناکام مانده است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه اقدام علیه رسانه مقاومت، جزئی از پروژه هدف‌گیری سلاح مقاومت می‌باشد، تأکید شده است: صدای رسانه‌ایِ نُجَباء ضربات سهمگینی را به دشمن آمریکایی وارد کرده و ضمن افشای نقشه‌هایشان، با توطئه سلب آرامش از عراق و منطقه مقابله کرده است.

جنبش نُجَباء تقابل دولت شرور آمریکا با آزادی بیان و استقلال را عجیب ندانست و در پایان بیانیه تصریح کرد: با همه توان به مسیر خود ادامه می‌دهیم و اینگونه اقدامات، خللی در رویکرد مقاومت‌محور نُجَباء ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقاومت اسلامی ن ج باء اکرم الکعبی تحریم آمریکا ن ج باء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

کد خبر 6089415

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند