Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک گفت: بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ فقط یک رویداد ورزشی و جذاب نخواهد بود، بلکه می‌تواند یک نقطه شروع برای یک جهان بهتر باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اندرو پارسونز رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک با اشاره به وضعیت جهان در دوران شیوع کرونا و تأثیر بیشتر این ویروس روی معلولان اظهار داشت: جهان بیش از هر زمان دیگری به این بازی‌ها در سال آینده احتیاج دارد و برای یک میلیارد معلول در دنیا، بازی‌های پارالمپیک سال آینده هرگز تا این اندازه مهم و ضروری نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:‌ در حالی که ویروس کووید-19 تقریباً روی همه افراد در کره خاکی تأثیر گذاشته، این تأثیرگذاری برای افراد معلول بیشتر هم بوده است. کرونا وضعیت گروه‌های حاشیه‌نشین در دنیا را بدتر کرده و باعث افزایش سطح تبعیض و محرومیت در بسیاری از مناطق شده است. در این شرایط جهان بیش از همیشه به همبستگی و فراگیری نیاز دارد، نه استثنا.


رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک که از طریق یک پیام ویدئویی با مخاطبانش صحبت می‌کرد، ادامه داد: تغییر با ورزش شروع می‌شود و بازی‌های سال آینده پارالمپیک 2020 بستری برای قرار دادن معلولیت در قلب این تغییرات است تا به جهانیان نشان بدهد که این فراگیری چقدر اهمیت دارد. با مشخص شدن تعداد تماشاگران توکیو 2020، ما مصمم هستیم که از پارالمپیک برای تغییر نگرش، شکست موانع نابرابری و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای افراد معلول استفاده کنیم.


پارسونز گفت: در دوران پساکرونا، ما باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم و بر همین اساس نیز بازی‌های پارالمپیک 2020 فقط یک رویداد ورزشی و جذاب نخواهد بود، بلکه می‌تواند یک نقطه شروع برای یک جهان بهتر باشد.


وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری بازی‌های 2020 توکیو پس از تعویق یک ساله این رویداد بزرگ، تصریح کرد: در طول تاریخ هرگز چنین سطحی از برنامه‌ریزی و آمادگی برای برگزاری یک رویداد ورزشی وجود نداشته است. همه شرکا برای اطمینان از برگزاری المپیک و پارالمپیک، مطمئن و موفق با یکدیگر همکاری می‌کنند. سطح کار و تعهد شرکا برای انجام به موقع کارها بی‌فایده نخواهد بود. پس از یک 2020 وحشتناک، ما مصمم هستیم که 2021 امید جدیدی را به وجود می‌آورد. بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو یک جشن بزرگ از توانایی‌های بشر و یک ویترین جهانی از مقاومت و یک نقطه آغاز پس از دوران پساکرونا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه ۶۰ باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

کد خبر 849537 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد