Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:13:55 GMT

مانور سراسری تاب آوری شبکه برق گیلان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۸۷۲۶

مانور سراسری تاب آوری شبکه برق گیلان برگزار شد

محمد اسماعیل هنرمند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته ( پنجشنبه) مانور سراسری تاب آوری شبکه احداث ۲ هزار متر خط فشار متوسط هوایی  در روستای پاچکنار رشت باصرف هزینه ۲۰۰ میلیون تومان با موفقیت اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد : این طرح امروز  نیز ( جمعه) در سطح شهرستان رشت با ۱۵ گروه عملیاتی جهت تعویض شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار به طول سه هزار متر و  با اعتبار ۴۳۰ میلیون تومان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  این طرح جهادی  به طور گسترده  در استان به طور مستمر در طول سال با بودجه ای معادل ۷ میلیارد تومان در حال اجرا است که از  آغاز اجرای طرح تاب آوری تاکنون ۱۷۴ مرحله عملیات اجرایی با حضور ۹۰۲ گروه عملیاتی در ۶۵ فیدر فشار متوسط انجام شده است.

هنرمند تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی  گیلان و احتمال بروز حوادث بنا داریم با این طرح جهادی علاوه بر پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی، تامین برق پایدار و مطمئن  را برای مشترکان نیز فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه ارایه خدمات مطلوب و تامین برق مطمئن و پایدار از مهمترین اولویتهای شرکت توزیع برق استان می باشد، گفت: صنعت برق علاوه بر اینکه از  نیازهای اساسی و ضروری مردم در زندگی روزمره است ،از محورهای اساسی و شاکله توسعه وعمران ، تحرک اقتصادی ،تولید  و صنعت و کشاورزی در کشور می باشد ؛ از این رو ،  همواره متناسب با نیازها باید آینده نگری شود تا در زمینه های مختلف مانعی برای اجرای پروژه های کوچک و بزرگ نداشته باشیم.

گیلان دارای یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک برق است که ۷۸ درصد مشترکان خانگی هستند.

برچسب‌ها رشت انرژی برق گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت انرژی برق گیلان رشت انرژی برق گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در گلستان گفت: آزمون نوبت اول کنکور سراسری در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار شد و صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت ۱۲ هزار و ۲۵۶ داوطلب گروه علوم تجربی پایان یافت.

کاشانی نژاد افزود: در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

او گفت: در گروه‌های آزمایشی ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر داوطلب ورود به دانشگاه از طریق کنکور سراسری ۱۴۰۳ هستند.

نوبت دوم کنکور سراسری تیرماه برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود