Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- روز ۱۳ نوامبر زیر تصویر نیمه برهنه "ناتالیو گاریبیتو" مدل برزیلی "بیکینی" و لباس‌های زیر زنانه، لایک حساب رسمی پاپ فرانسیس دیده شد.

واتیکان از "لایک" جنجالی عکس نیمه برهنه یک مدل برزیلی از سوی حساب کاربری رسمی پاپ فرانسیس در اینستاگرام، تحقیق می‌کند.
به گزارش عصرایران به نقل از گاردین، در پی جنجال ایجاد شده بر سر لایک عکس نیمه برهنه یک مدل ۲۷ ساله برزیلی از سوی حساب رسمی پاپ در اینستاگرام، واتیکان تحقیقاتی را در این باره آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این لایک جنجالی که ۱ هفته پیش انجام شده دست‌مایه شوخی و جنجال گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌ای شده است و حالا سخنگوی واتیکان به گاردین گفته در این باره تحقیقات خواهد شد.
روز ۱۳ نوامبر زیر تصویر نیمه برهنه "ناتالیو گاریبیتو" مدل برزیلی "بیکینی" و لباس‌های زیر زنانه، لایک حساب رسمی پاپ فرانسیس دیده شد.
این لایک جنجال زیادی به پا کرد و این مدل برزیلی در واکنش در حساب توییتری خود نوشت: لااقل با این لایک من به بهشت خواهم رفت.
جنجال یک هفته گذشته درباره این لایک موجب شده واتیکان تحقیقاتی را درباره عمدی یا تصادفی بودن این لایک آغاز کند.
حساب‌های رسمی پاپ در فضای مجازی از سوی تیمی از افراد مختلف اداره می‌شود.
در حساب رسمی اینستاگرامی پاپ فرانسیس که بیش از ۷.۴ میلیون دنبال کننده تنها اظهارات و سخنرانی‌های او بازتاب داده می‌شود. حساب رسمی پاپ فرانسیس در اینستاگرام هیچ حساب دیگری را در اینستاگرام دنبال نمی‌کند.
حساب اینستاگرام مدل برزیلی نیز ۲.۴ میلیون دنبال کننده دارد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پاپ فرانسیس لایک جنجالی زن نیمه برهنه مدل برزیلی رسمی پاپ فرانسیس مدل برزیلی نیمه برهنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 فریدون زندی بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی که سالها برای تیم ملی ایران بازی کرد و با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کرد، در گفت و گو با عادل فردوسی پور به روحیات و برخی رفتارهای وحید هاشمیان بازیکن پیشین تیم ملی اشاره کرد. او به تاثیر فوتبال آلمان بر روی وحید هاشمیان اشاره کرد و اینکه هاشمیان در رختکن کاملاً برهنه شده بود و همین اتفاق فریادهای محمد دادکان رئیس وقت فدراسیون فوتبال را در پی داشت. خاطرات بامزه زندی را می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • ببینید | پول بده لایک کن!
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم