Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار معروفی گفت: زمانی که  دشمن، بزرگترین مبارزه گر تاریخ بشری با تروریست را به شهادت می رساند و به خاطر شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی افتخار می کند بدانید که او نسبت به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و آرمان های ایران کینه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در آئین رونمایی از گردان‌های کوثر سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز اولین روز از هفته پر افتخار و جاوید بسیج قرار داریم، اظهار کرد:  در سال 66 در کنگره حج، حضرت امام (ره) فرمودند: ای نشستگان به درگاه خدا ایستادگان در مقابل دشمن خدا را دعا کنید، این حرف امام (ره) مربوط به آن زمان نبود که رزمندگانی در جبهه در مقابل دشمن دین خدا ایستاده بودند بلکه این حرف در طول تاریخ متعلق به همه زمانها و انسان ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز شما بسیحیان  نیز با رزم خود در مقابل دشمنان دین خدا و کسانی که می خواهند این اسلام ناب را متزلزل کنند وملت بزرگ ایران را ناامید کنند  ایستاده اید این ایستادگی شما در مقابل راهبردها و ترفندهای دشمنی است که هدفی جز نابودی برای انقلاب اسلامی و ملت ایران ندارد.

دشمن با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی عمق کینه خود را نسبت به انقلاب ایران نشان داد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: زمانی که این دشمن، بزرگترین مبارزه گر تاریخ بشری با تروریست را به شهادت می رساند و به خاطر شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی افتخار می کند بدانید که او نسبت به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و آرمان های ایران کینه دارد.

سردار معروفی بیان کرد: عمق کینه دشمن مشهود است زمانی که یک شخصیت بزرگی تمام وقت و وجود خود را برای  آرامش بشری می گذارد و فتنه را از بین می برد، دشمن او را هدف قرار می دهد و این یعنی دشمنی عمیق با ایران و انقلاب اسلامی زیرا حاج قاسم سلیمانی عصاره، حقیقت و قلب انقلاب اسلامی بود  و دشمنان قلب  ایران را هدف قرار دادند.

بسیج یک مکتب است و ما عاشق و تربیت شده این مکتب هستیم

وی عنوان کرد: آنچه امروز باعث شده تا ما دور هم جمع شویم عشق و اراده در مسیر حق بوده است و عاشق این مسیر، تربیت شده این مکتب و سهامدار این مکتب است زیرا اندیشه الهی برای ما بسیار مهم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: ما شرف و بزرگی خود را مدیون این مکتب می دانیم و مدیون انسان هایی  همچون حاج قاسم سلیمانی، شهدای 8 سال دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگرانی که بخاطر بزرگی ما مجاهدت کردند و جانشان برای سربلندی و سرافرازی تقدیم انقلاب کردند.

سردار معروفی، با بیان اینکه  بسیج ، فکر و ایده است و بن بست شکن است، عنوان کرد:  فرهنگ بسیج فرهنگ عاشورایی است عاشورا نگاه نمی کند 72 نفر در مقابل 20 یا 30 هزار نفر قرار دارد بلکه به رسالتش نگاه می کند عاشورا به مکان و زمان نگاه نمی کند بلکه به انجام رسالت و تکلیف الهی نگاه می کند.

شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی عملی در جهان اسلام است

وی افزود: یکی از بزرگترین عاشورائیان انقلاب اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی است او به لباس، درجه، قومیت انسانها نگاه نکرد بلکه به انجام رسالتش در چارچوب نظام اسلامی، حکومت الهی تحت امر امام و ولی خویش نگاه کرد او الگوی عملی در جهان اسلام و در مکتب ما برای ما است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: آنجیزی که خورشید انقلاب یعنی ولایت می گوید اصل و هدف است و ولایت در همه اصول و فروع دین ما حاکم است و  ولایت و مشروعیت از حجت خدا است حتی رایی که در دموکراسی اسلامی می دهیم تایید مشروعیت با ولی و حجت خداست و الا آن رای  به تنهایی نمی تواند فرد را برای ریاست جمهوری منصوب کند.

سردار معروفی در ادامه بیان کرد: این مسئله شرعی، عقلی و انسانی است و ملتی که تا امروز  در مقابل دشمن سربلند بوده واجد همین جایگاه است.

بسیج فرهنگ عشق بازی در مسیر حق

وی اذعان کرد:  آن امام سفر کرده و آن امام امروز این بسیج را این فکر و این آرمان و این فرهنگ را به عنوان عشق بازی در مسیر حق تعریف می کنند و عشق بازی به این معنی نیست که ما در صحنه جنگ بجنگیم و کشته شویم و ما را شهید محسوب کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: عشق بازی در صحنه پیچیده امروز، در دنیای پرتلاطم فحشا، فساد و گناه  سنگین تر و خطیرتر است.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: اسلام به دنبال انسجام و تحکم زندگی است به عنوان پایگاه اصلی اجتماعی دشمنان امروز با عملیات روانی و فضای مجازی به دنبال تزلزل جایگاه خانواده هستند، آنان سعی دارند با ترویج فساد، فحشا و منکر  کانون زندگی را متزلزل کنند و  زمانی که خانواده متزلزل شود شبکه جامعه تزلزل پیدا خواهد کرد.

امروز رسالت زن ایرانی حضور و اقتدار در جامعه است

وی عنوان کرد: این حرکت سنگین و صلبی دشمن در مقابل انقلاب و ارزش های الهی است و امروز رسالت ما به عنوان یک زن ایرانی یک مسلمان انقلابی و شیعه، حضور و اقتدار است و امید به جامعه انقلابی و مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: امروز دشمن نمی خواهد ما دور هم جمع شویم او نمی خواهد انقلاب انسجام  و ترویج یابد بلکه هدف دشمن انشقاق و جنگ است.

سرد ار معروفی تاکید کرد: البته حضور به تنهایی نمی تواند ما را به هدف برساند مگر اینکه در گفتمان سازی به دنبال تولید جریان و محتوا باشیم  و به آن افتخار کنیم و مروج احکام الهی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال 63 در سپنتای اهواز یعنی 36 سال پیش شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمانده بود در جمع رزمندگان بیان کرد: امروز علاوه بر اینکه باید رزمنده، پاسدار، فرمانده و ایثارگر خوبی باشیم اما آنچه امروز مهم است این است که مبلغ دین اسلام و احکام و شریعت الهی، ائمه ،انقلاب و امام باشیم.

امروز تک تک ما موظفیم که مروج انقلاب اسلامی و مقاومت باشیم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با بیان اینکه امروز ما این را نیاز داریم و تک تک موظف هستیم که مروج دین، احکام و فضائل الهی باشیم، افزود: زیرا فضائل الهی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف فرهنگ شهید و شهادت، ترویج فرهنگ مقاومت است و این باعث مصونیت جامعه اسلامی ایرانی می شود که دشمن آن را نمی خواهد.

سردار معروفی ادامه داد: همان مثلثی که دشمن در مقابل ما درست کرد دشمن قصد دارد مقاومت، جهاد و شهادت را از ما بگیرد، جامعه اسلامی که مقاومت، جهاد و شهادت از او  گرفته شود خودبخود از بین می رود.

امروز اگر بزرگانی همچون امام توانستند به اسلام خدمت کنند به پاس خانواده است

وی بیان کرد: امروز 50 درصد جامعه ما را زنان تشکیل می دهند و نقش بسیار مهمی در انقلاب بازی می کنند زیرا پایه و اساس جامعه زنان و خانواده است، زیرا تربیت، ادب، عرفان، اخلاص و علم در خانواده است، و عقبه جامعه را زنان تشکیل می دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: اگر امروز حضرت آقا و بزرگان کشور ما توانستند به جامعه، شیعه و اسلام خدمت کنند به دلیل داشتن پایه و اساسی به نام خانواده و همسر بود.

سردار معروفی گفت: نقش خانواده بسیار مهم است و اگر او همراهی نکند نمی شود کار بزرگ کرد نمی شود جهاد و یا مقابله و مبارزه کرد.

تشکیل 60 گردان بسیجی خواهر در استان کرمان

وی با اشاره به اینکه امروز برای 60 گردان 60 گروهان رزمی بین سنین 18 تا 24 سال تشکیل شده است، اذعان کرد: در استان کرمان در 9 ماه گذشته 8 گردان کوثر وجود داشت اما امروز هر حوزه یک گردان بسیجی خواهر دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با تاکید براینکه   جذب این خواهران ترجیحا مجرد و با هماهنگی والدین باشد، ابراز کرد: این زنان باید دوره های رزمی دفاعی را آموزش ببیند تا در مقابل دشمنی که امروز می خواهد انسجام انقلاب و خانواده را از بین ببرد  بتواند دفاع کند.

سردار معروفی تصریح کرد: دشمن نباید فکر کند که زنان بسیجی ما انسان های وارفته ای هستند بلکه آنان زنانی مستحکم و پای کار هستند که اگر کسی بخواهد به آنان یا نظام و منافع مردم تعرض کند در مقابل آن می ایستند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که آمریکا هست ما دشمن داریم و تا آخرین لحظه پای آرمان ها  و ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: اسلام آمریکایی و وهابیت که دشمن ندارد، بلکه دشمن او را پشتیبانی می کند اما اسلام  ما یک اسلام واقعی است و این حکومت و نظام انقلابی واقعی است  و این که ما به واقعیت ها رسیده ایم و در ابتدای گام سوم قرار داریم و  باید فضا را مهیا کرده و  اجازه به دشمن ندهیم که این فضا را از ما بگیرد و موج سواری کند بهترین زمانی که می توان جریان سازی کرد بسیج است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی مقابل دشمن سردار معروفی عشق بازی مسیر حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها علیه جمهور اسلامی کند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار علی فدوی ظهر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه ۹۲ کشور دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، اظهارکرد: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا دائم به شکست‌های خود در مقابل ایران اسلامی اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیف‌مان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

سردار فدوی با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، تصریح کرد: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را برعهده گرفتند و هنوز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند حتما تا الان این رژیم کودک کش امروز نبود.

وی افزود: این اقدامات در غزه علیه جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد و فقط جبهه حق می تواند چنین عمل کند.

وی ادامه داد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم غیرقانونی، اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق عنوان کرد: با وجود اینکه امپراطوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور همه جانبه این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه پر قدرت توسط مردم بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است. اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، تاکید کرد: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و در واقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهن‌مان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، اما شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی اظهارکرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت در راه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیرمعصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یاد شده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت(س) خود را شفاعت کند.

فدوی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هر لحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد:هم اکنون ما شاهد عزت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.۴۵ سال است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران هر کار کردند شکست خوردند. دشمن ما دائم اعتراف کرده که در طول این مدت حتی یک پیروزی در مقابل ایران بدست نیاوردیم و این بخاطر پایداری، صبر و استقامت ملت ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت کمی که دارد ۲۰۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تا به تکلیف خود عمل کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها