Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:17:18 GMT

پاشایی: محکوم به پیروزی برابر شهر خودرو هستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۸۹۱۱

پاشایی: محکوم به پیروزی برابر شهر خودرو هستیم

به گزارش ایرنا، حسین پاشایی که به جای مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار پیکان برابر شهر خودرو و در هفته دوم لیگ برتر حضور پیدا کرده بود،اظهار داشت: کادرفنی جدید مدت کوتاهی است هدایت پیکان را برعهده گرفتند. در بازی هفته گذشته با وجود اینکه مستحق باخت نبودیم بازی را برابر صنعت‌نفت‌ابادان واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما کم و کاستی هایی دارد اما امیدواریم که بتوانیم در این مدتی که وظیفه هدایت این تیم را بر عهده داریم، پیکان را به عنوان یک تیم بالای جدولی نشان دهیم.

وی افزود: در دیدار برابر شهرخودرو محکوم به این هستیم که سه امتیاز بازی را بگیریم تا شرایطی که دلخواه پیکانی‌ها است را رقم بزنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد دلایل شکست این تیم در دیدار هفته نخست برابر صنعت نفت آبادان اضافه کرد: هر کسی بازی را دیده بود به این نکته اشاره کرد که ما مستحق شکست در این دیدار نبودیم. هر تیمی که بازی را واگذار می‌کند البته مشکلاتی دارد . ما زمان کافی را برای هماهنگی نداشتیم و پیش از شروع لیگ تنها هفت الی هشت جلسه تمرینی را با این تیم پشت سر گذاشتیم. افکار مهدی تارتار زمان می‌برد که به پیکان تزریق شود. نیاز به هماهنگی داریم و باید در کنار آن تمرینات تاکتیکی را هم انجام دهیم. اگر لیگ تعطیل شود این فرصت را خواهیم یافت که افکارمان را به تیم تزریق کنیم. ما در یک ماه آینده می‌توانیم بگوییم که از این تیم به شناخت کافی رسیده ایم. ما حتی در روزهای اول خیلی از بازیکنان پیکان را نمی‌شناختیم. البته مطمئن هستیم که آینده خوبی در انتظار پیکان است.

پاشایی اضافه کرد: نمی‌خواهیم پیکان مانند فصول قبل بقایش در لیگ به روزهای آخر کشیده شود. ما می‌خواهیم به جایگاهی درخور شأن باشگاه پیکان برسیم.

وی در مورد مخالفت پیکان با حضور مدافع این تیم در پرسپولیس گفت: ما مشکلاتی در برخی خطوط داریم. نمی‌توانیم که اجازه دهیم تیم خودمان تضعیف شود. همین الان در خیلی از خطوط مشکل داریم. با وجود احترامی که به باشگاه پرسپولیس قائل هستیم، ما مسئولیت هدایت پیکان را برعهده داریم و باید برای موفقیت این تیم تلاش کنیم. امیدوارم همه تیم‌ها موفق باشند اما برای ما موفقیت پیکان مهم‌ترین موضوع است. نمی‌توانیم به خاطر تیمی خودمان را تضعیف کنیم.

تیم فوتبال پیکان که در آخرین دیدار هفته اول لیگ بیستم برابر صنعت نفت آبادان متحمل شکست ۲ بر یک شد، در هفته دوم از ساعت ۱۶:۲۰ فردا شنبه اول آذرماه به مصاف شهرخودرو خواهد رفت.

برچسب‌ها تیم فوتبال پیکان مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پیکان مهدی تارتار لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد