Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر حسن‌بگلو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ٣۵ روستای آذربایجان‌غربی به همت دولت تدبیر و امید از نعمت برق برخوردار شده‌اند که این میزان نسبت به سال‌های قبل از آن ١.٢ درصد رشد کرده است.

وی با بیان اینکه هم‌اینک ساکنان همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار در این استان از نعمت برق بهره‌مند هستند اظهار داشت: ۱۱ روستای زیر ۱۰ خانوار این استان نیز تا پایان سال‌جاری از این نعمت برخوردار خواهند شد که در آن صورت، میزان برخورداری به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته برکات بسیاری را برای ملت ایران به خصوص روستاییان به ارمغان آورده که ایجاد تحول در توسعه شبکه برق‌رسانی در آبادی‌های کوچک و بزرگ و دور و نزدیک این سرزمین از جمله آنهاست.

حسن‌بگلو با تاکید بر اینکه تعداد روستاهای برقدار این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۰ برابر شده است گفت: در سال ۱۳۵۷ تنها ۹۶ روستا در آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار بود و این رقم در حال حاضر به  ۲ هزار و ۹۰۰ روستا رسیده است.

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با ۲۷ هزار و ۴۰۳ کیلومتر شبکه توزیع برق، وظیفه خدمات‌رسانی به یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۵۰۹ مشترک را در ۲۰ مدیریت بر عهده دارد و هشتمین شرکت توزیع بزرگ کشور است.

هم‌اینک ۹۹ درصد جمعیت مناطق شهری و روستایی با سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفردر آذربایجان‌غربی که از مناطق کوهستانی و سخت‌گذر کشور به شمار می‌رود از نعمت برق برخوردار هستند؛ هزار و ۲۵۰ مگاوات برق نیز سالانه در استان تولید می‌شود که از این میزان تنها ‌هزار مگاوات آن در سال به مصرف می‌رسد.

بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می‌شود.

برچسب‌ها شركت توزيع نيروی برق آذربايجان غربی آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق آذربايجان غربی آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه توسعه روستایی شركت توزيع نيروی برق آذربايجان غربی آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه توسعه روستایی اخبار کنکور نعمت برق برخوردار آذربایجان غربی نعمت برق شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: در پی احتمال استفاده از دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی در روستای دودهک دلیجان، ماموران انتظامی در منطقه حضور یافتند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی هشت دستگاه ماینر (مبدل ارز دیجیتال) کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستور کار جدی قرار دارد و مردم در صورت مشاهده و آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه برق برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان پنج درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است

کد خبر 6093119

دیگر خبرها

  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی