Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، حجت‌الاسلام علی علیدادی‌سلیمانی امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه رابر با اشاره به عبادات استینافی اظهار داشت: در بین عبادات استینافی نماز جمعه به دلیل اجتماعی بودن و عمق تاثیر در راهبری فکری، فرهنگی و معنوی جامعه اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد.

امام جمعه رابر با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله دهم ربیع‌الثانی سالروز ارتحال حضرت معصومه (س) گفت: هجرت تمدن‌ساز حضرت معصومه (س) به شهر قم به‌قدری مهم است که امام صادق(ع) بشارت وجود مبارک ایشان را قبل از میلاد پدر آن بانو بشارت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگر سخنانش با تبریک هفته بسیج به ویژگی‌های بسیج از منظر آیات قران کریم پرداخت و اظهار کرد: مهمترین ویژگی بسیجی نمونه، اخلاص و کار برای رضای خداوند متعال است که فرهنگ بسیجی به ما می‌آموزد کارها را باید برای رضای خدا انجام داد و کار دنیوی در فرهنگ بسیج جایگاهی ندارد.

علیدادی‌سلیمانی دومین شاخصه یک بسیجی از منظر قرآن کریم را ولایتمداری و اطاعت پذیری از حق برشمرد و افزود: یک بسیجی انقلابی به‌خوبی می‌داند درعصر غیبت باید ولایت فقیه که زعامت و رهبری جامعه اسلامی را بر عهده گرفته با جان و دل پذیرا باشد.

امام جمعه رابر سومین ویژگی بسیجی را  نترسیدن، خستگی ناپذیری و صبر انقلابی عنوان کرد و بیان داشت: یک بسیجی آگاه است در جنگ تمام‌عیار اقتصادی که امپراطورهای اقتصادی کشور ایران را مورد هجمه‌های ناجوانمردانه قرار داده‌اند باید صبر انقلابی داشت.

وی با تأکید بر اینکه دل بستن به دولت جدید آمریکا خلاف عقلانیت است، خاطرنشان کرد: هرگونه وابستگی به غرب یا ساده‌اندیشی در تحریم یا فریفتگی افراطی به غرب و یا درماندگی است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه دشمنان ما هدفی جز ضربه زدن به جمهوری اسلامی ندارد، گفت: برجامی که روزی برای سیاستمداران ما علاج کشور محسوب می‌شد تا امروز نتیجه‌ای در برنداشته است و مهمترین نتیجه برجام برای ما به‌دست آوردن یک تجربه ملی بود.

امام جمعه رابر با اشاره به ویروس منحوس کرونا و آمارهای آن گفت: آمار دردآور و سختی است که استان و شهرستان ما هم از این آمار درامان نیستند و مراقبت همگانی را می‌طلبد.

انتهای پیام/80030/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ جنگ امام جمعه قرآن کریم جمعه رابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • برج تمام الکتریکی نیویورک چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب