Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این‌که وضعیت ذخایر خون در کشور قابل قبول اما ناپایدار است از مردم درخواست کرد که تخلف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند.

قدس آنلاین؛ دکتر سیما سادات لاری گفت: وضعیت ذخایر خون در کشور قابل قبول اما ناپایدار است و با کمبود متناوب و نگران‌کننده گزارش شده است؛ از مردم عزیز می‌خواهیم در ماه‌های باقیمانده سال، به صورت مستمر و در بازه‌های زمانی مختلف، برای اهدای خون به مراکز انتقال خون سراسر کشور مراجعه کنند و از اهدای خون تنها در یک بازه زمانی، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام پروتکل‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون کشور رعایت می‌شود و تمامی وسایل و تجهیزات استفاده شده در اهدای خون و پلاسما، استریل و یکبار مصرف هستند. متأسفانه با شیوع ویروس کرونا، میزان اهدای خون کاهش یافته است و این در حالی است که ویروس کرونا از طریق خون منتقل نمی‌شود و با اهدای یک واحد خون، می‌توان جان سه نفر را نجات داد.

لاری با بیان این‌که از هموطنان می‌خواهیم در صورت داشتن شرایط اهدای خون، به صورت مستمر در هفته‌ها و ماه‌های آینده خون اهدا کنند، تصریح کرد: هر فرد، حداقل تا سه ماه بعد از اهدای خون، قادر به اهدای خون نیست و بهتر است نوبت اهدای خون به صورت اینترنتی از سایت nobatdehi.ibto.ir گرفته شود.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره نحوه گزارش‌دهی تخلفات در اجرای محدودیت‌های کرونایی تأکید کرد: مردم تخلفات در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند. سامانه‌هایی در حال طراحی است تا هموطنان بتوانند عکس یا فیلمی که از موارد تخلف می‌گیرند را نیز بارگذاری کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی وزارت بهداشت سیما سادات لاری ذخائر خونی کاهش ذخایر خونی اهدای خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: با هدف رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت همه معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور انجام می‌شود.
سامانه خودنویس جهت رفاه حال مردم و بمنظور نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است تا مردم بتوانند به صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.
 محمد جامع می‌گوید: از ابتدای سال جاری تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.
دریافت شناسه رهگیری در این سامانه علاوه بر مشاوران املاک برای مردم نیز امکانپذیر است.

دیگر خبرها

  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • هوای تهران پاک است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است