Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@09:07:56 GMT

زالی: تفکیک مناطق قرمز و زرد در تهران سخت است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۹۷۸۲

زالی: تفکیک مناطق قرمز و زرد در تهران سخت است

باشگاه خبرنگاران: علیرضا زالی فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی دوهفته‌ای براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تعطیلی دو هفته‌ای از فردا اول آذر آغاز می‌شود و با توجه به اینکه تهران از نظر میزان ابتلا، مرگ و میر و بستری‌ها در زمره مناطق قرمز و بحرانی است این محدودیت‌ها در تهران نیز اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا به جز مشاغل خدماتی مانند گروه‌های بهداشت و درمان، آتش نشانی و مشاغلی که تامین کننده مایحتاج اصلی مردم هستد سایر شغل‌ها به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود که تمدید، تشدید یا ملغی کردن این محدودیت‌ها بستگی به گزارش کارشناسان بر اساس شاخص‌های تعربف شده توسط ستاد ملی کرونا دارد.

فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: شرایط تهران متفاوت با سایر استان‌های کشور است. روزانه یک جمعیت شناور برای کار وارد تهران شده و در آخر وقت به شهرستان محل سکونت خود بازمی‌گردند که همین مسئله موجب می‌شود تا در صورت ناقل بودن باعث انتشار بیماری کرونا شوند؛ بنابراین نمی‌توان گفت که منطقه‌ای از استان تهران قرمز و نقطه‌ای دیگر در وضعیت زرد قرار دارد.

زالی گفت: رفت و آمد‌های افراد به تهران جهت کار یا سکونت باعث شده تا تفکیک مناطق از نظر وضعیت قرمز و زرد سخت باشد، اما مسئله محدودیت‌های رفت و آمد بین شهرستان‌های استان تهران بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا بوده که به طور رسمی اعمال می‌شود.

او بیان کرد: در خصوص نحوه رفت و آمد پرسنل بهداشت و درمان و سایر گروه‌های خدماتی در زمان‌های منع تردد در ستاد ملی تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: زالی تفکیک مناطق محدودیت های کرونایی ستاد ملی کرونا بیماری کرونا محدودیت ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها