Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:14:10 GMT

روحیه جهادی بسیجیان عامل پیروزی در دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۹۸۳۱

روحیه جهادی بسیجیان عامل پیروزی در دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدمهدی فرهنگ دوست، صبح جمعه در مراسم رونمایی از طرح ۴ هزار ختم قرآن کریم و ۴ هزار صلوات به نیت ۴ هزار شهید استان یزد اظهار داشت: این حرکت در راستای برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد آغاز شده و تلاش ما این است که در کنار نشر فرهنگ ایثار و شهادت که هدف اصلی کنگره است، نهضت خدمت رسانی را به یاد شهدا در استان با نگاه به وجود کرونا را به راه بیاندازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس ۴۰ برنامه در حوزه های فرهنگی، معنوی، عمرانی، خدماتی پیش بینی شد که امروز شاهد افتتاح چهار مورد از این طرح ها شامل ۴ هزار ختم کامل قرآن کریم، ۴ هزار چله زیارت عاشورا، ۴ میلیون صلوات و طرح نامگذاری فرزندان تازه متولد شده به نام شهدای استان هستیم.

فرهنگ دوست عنوان کرد: این طرح ها را به شهدا هدیه می کنیم و به واسطه بزرگی که دارند آنها را واسطه دعاهای خود نزد خداوند متعال بر ریشه کنی ویروس کرونا قرار می دهیم.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که بزرگان ما همواره به آن تاکید داشته اند، واسطه قرار دادن بزرگان در دعاها برای ریشه کنی بلاهاست و نمونه بارز این موضوع را به خوبی در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

فرهنگ دوست یادآور شد: ما در دوران دفاع مقدس از نظر سلاح و تجهیزات و نیروی انسانی هیچ برتری بر دشمن مقابل خود نداشتیم و جنگ بسیار نابرابری بود اما آنچه ما را در دفاع مقدس پیروز کرد، روحیه جهادی بود.

وی ادامه داد: این روحیه جهادی چهار مشخصه توکل بخدا، توسل به اهل بیت، تبعیت پذیری بی چون و چرا از ولی فقیه زمان و وحدت و انسجام بین مردم و نیروهای مسلح را داشت که بسیار اثرگذار بود.

فرهنگ دوست یادآور شد: اگر امروز این ختم قرآن‌ها و صلوات‌ها و زیارت عاشوراها را به نیت هدیه به شهدا آغاز کنیم، به طور قطع اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 5076121

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سپاه الغدیر استان یزد هفته بسیج ویروس کرونا هفته بسیج شیوع کرونا شیراز محدودیت های کرونایی کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بارش باران کتاب و کتابخوانی فرهنگ دوست دفاع مقدس ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد