Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا، محدودسازی هوشمند در شهرهای قرمز لرستان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد ملی مدیریت کرونا طرح شهید سلیمانی را برای مقابله با بیماری کرونا مطرح و به استان ها ابلاغ نموده که کلیات این طرح در چند محور اصلی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای برنامه محله محور از ارکان مهم این طرح، به منظور شناسایی مبتلایان در محله ها با تست ساکنان آنها و سایر اقدامات دیگر همراه است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج استان انجام می پذیرد و جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: در گام دوم، طرحی با عنوان محدودسازی هوشمند در چند وجه و بر اساس شرایط شهرها اجرا می شود، بدین ترتیب که خودروها از شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی حق ورود به سایر شهرها را نخواهند داشت و در صورت بروز تخلف جریمه می شوند.

خادمی خاطرنشان کرد: اجرای طرح منع آمد و شد در سطح شهر از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح دیگر محور این طرح است که در صورت برخورد با خودرو های متخلف جریمه یک میلیون تومانی در شهر های قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی در شهر های نارنجی اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت مشاغل در این طرح گفت: در شهرهای قرمز همه مشاغل به جز دسته مشاغل ضروری در طول این دو هفته تعطیل خواهند بود که البته در شهرهای وضعیت نارنجی و زرد ترتیب اجرا به گونه دیگری خواهد بود.

استاندار لرستان عنوان کرد: فعالیت ادارات در شهر های قرمز با ۵۰ درصد نیروی کار است و مشاغل خدمات رسان و ضروری مانند خدمات پزشکی و درمانی، اورژانس، بانکها و امثال آنها مشمول این طرح نیستند.

وی با تأکید بر تعطیلی مراسمات و تجمعات مانند عروسی و عزاداری یادآور شد: با برگزارکنندگان هر گونه مراسم عروسی یا عزا با حضور جمعیت قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و خودروهای شرکت کنندگان در این قبیل مراسم نیز مشمول جریمه تا ۵۰۰ هزار تومان می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود