Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:47:43 GMT

بسیج، نیروی کارآمد برای همه میدان‌هاست

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۰۰۰۳

بسیج، نیروی کارآمد برای همه میدان‌هاست

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بسیج، نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها بوده و تفکر بسیجی، تفکر الهام بخش مقاومت در عصر حاضر است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه، با بیان این‌که بسیج، لشکر مخلص خدا، اهل گمنامی و بی نشانی و عاشق شهادت است، افزود: بسیج، بهترین مدافع اسلام و انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر این‌که قرار گرفتن در مقطع زمانی تحقق سند چشم انداز بیست ساله ایران اسلامی، از ویژگی‌های ممتاز دولت آینده است، افزود: دولت آینده، باید حداکثر تلاش خود را برای تحقق سند چشمانداز بکار گیرد.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنانش گفت: مقابله با ایران انقلابی جزو ماهیت دستگاه حاکمه‌ی آمریکا و اصل دائمی صهیونیسم جهانی است که به‌هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: برخورداری از هویت اسلامی، ایرانی، انقلابی و پویایی طریق جامعه مهدوی، پیشتازی در اخلاق و رفتار حسنه، دست یابی به نظام فراگیر، کارآمد و منسجم فرهنگی و هدایتگری تمامی شئون و نظامات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه از جمله اهداف نقشه مهندسی فرهنگی کشور در سند چشم انداز 1404 کشور است.

امام جمعه تبریز در ادامه به سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز اشاره کرده و خاطرنشان کرد: ایشان، از نظر علمی در میان علمای شیعه برجسته است، اما جنبه امامزاده بودن ایشان در بین مردم غلبه دارد.

وی افزود: تلاش علمی، دفاع از آئین اسلام، رفع اشکال و شبهات مخالفان، تبیین انگیزه‌های‌های صحیح اسلامی، ایجاد شبکه ارتباطی با شیعیان در مناطق مختلف از طریق نمایندگان و رساندن پیام‌ها و پیک‌ها، تقویت سیاسی رجال و عناصر مهم شیعه، فعالیت‌های سری سیاسی علی‌رغم تمام کنترل‌ها و مراقبت‌های حکومت عباسی از امام حسن عسکری، مهم‌تر از همه آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت از جمله فعالیت‌های موثر آن حضرت بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سازمان بسيج مستضعفين هفته بسیج آذربايجان شرقي شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عدم گرایش به رشته‌های علوم پایه و فنی بررسی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا احمدی سنگری در نشست رؤسای دانشگاه‌های گیلان و مسؤولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با اشاره به اینکه در این نشست حل مشکلات کشور نیازمند روحیه جهادی است، اظهار کرد: گیلان در مقایسه با دیگر استان‌ها در حوزه آموزش وضعیت مطلوبی ندارد و نیازمند این است تا متخصصان و دانشمندان در این حوزه ورود کنند.

وی با تاکید بر اینکه در شورای آموزش عالی استان اولویت‌ها باید تبیین و از نظرات عالمان و نخبگان در این نشست‌ها بهره‌مند شد، افزود: در استان ظرفیت‌های علمی و آموزشی بسیاری داریم که باید از آنها بهره‌مند شویم، اولویت‌های آموزش عالی در استان احصا و باید علت عدم گرایش به رشته‌های علوم پایه و فنی بررسی شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه باید از ظرفیت هر ۱۳ نماینده استان در رفع چالش‌ها و تقویت ساختار حوزه آموزش عالی بهره‌مند شد، اضافه کرد: در حوزه کشاورزی، اقتصاد دریا محور و نساجی ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که نیازمند اقدامات ارزشمند در حوزه آموزش عالی است.

احمدی با تاکید بر اینکه باید از نیروهای کارآمد، متخصص و متعهد در دانشگاه بهره‌مند شد، تصریح کرد: خیلی مهم است که تولید علم کارآمد باشد، علمی مفید است که در راستای پیشرفت کشور، انقلاب و نظام باشد و این امر با تربیت نیروهای کارآمد محقق می‌شود.

دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه دانشگاه باید در تصمیم‌سازی‌های استان حرف اول را بزند، افزود: باید برخی تصمیم‌گیری‌های استان را به دانشگاه بسپاریم، طرح و پیشنهادها در راستای مهارت‌افزایی دانشجویان و اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی باید از پژوهش‌های دانشگاهیان باشد.

کد خبر 6099898

دیگر خبرها

  • علت عدم گرایش به رشته‌های علوم پایه و فنی بررسی شود
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند