Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که به صورت مکتوب در فضای مجازی برای مردم ارائه شد با اشاره به اینکه طی هفته‌های آخیر آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا افزایش یافته افرود: برای غلبه بر بیماری به همکاری همه مردم و همراهی با مسوولان نیاز است.

وی ادامه داد:  رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پرهیز از هرگونه سفر و تجمع‌های خانوادگی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده مکرر از ماسک در کنار دعا و استفغار همه موجب شکست کرونا و غلبه بر این بیماری منحوس است که شتابان دامن جامعه را گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: اگر همه شهروندان با درک شرایط خاص کرونایی به تمامی مقررات ستاد مزبور پایبند باشند و همکاری لازم را انجام دهند به امید خدا شاهد کاهش خسارت جانی و مالی و کمک به مدافعان سلامت و کادردرمان  خواهیم بود.

محی‌الدینی به هفته بسیج اشاره کرد و یادآور شد: اگر فرهنگ و روحیه دوران دفاع مقدس و بسیج در جامعه اسلامی گسترش یابد ملت و کشور ایران همانند گذشته در تمامی عرصه‌ها به عزت و سعادت می‌رسد و باید از فضای مجازی برای انتقال ارزش‌ها، صحیح استفاده کرد.

وی همچنین به اهمیت کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه  به خصوص در شرایط حال اشاره و بر همکاری مردم و خیران در اجرای طرح‌های کمک مومنانه تاکید کرد که باید بیش از گذشته در جامعه به عنوان یک وظیفه دینی و ملی گسترش یابد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری  جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز ویروس کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز ویروس کرونا بهداشت و سلامت مهریز ویروس کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان