Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روزجمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: پی‌گیری، سرعت عمل و کیفیت در اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر بخوبی لحاظ شده و این سرعت عمل و دقت در اجرای طرح‌ها را در هیچ دوره‌ای نمی‌توان دید.

وی با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه مجتمع فرهنگی عسلویه اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده بود که با تلاش و پی‌گیری انجام شده با توجه به پیشرفت فیزیکی مطلوب آن تا قبل از تابستان ۱۴۰۰ در این دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: همچنین در هیچ نقطه کشور دیده نشده بیمارستان مدرن در مدت سه سال اجرا شود اما با همت مسئولان بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای این استان در مدت سه سال احداث و امروز در حال طی کردن آخرین مراحل تجهیز است.

وی ادامه داد: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر مرکزی مدرن است که دارای درمانگاه، ۱۱۰ تختخواب و امکانات اورژانس هسته‌ای است.

ستوده گفت: به طوریقین با وجود اجرای پروژه‌های مختلف هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما نباید تلاش و زحمت دولت در حوزه اجرایی و عمرانی را نادیده گرفت زیرا تلاش زیادی در این مدت برای برطرف کردن نیازهای مردم انجام شده‌است.

وی بیان کرد: نادیده گرفتن احداث ۶ سد بزرگ و ارتقای ظرفیت آب شیرین کن‌ها از ۲۰ هزار به ۱۵۰ هزار مترمکعب به عنوان بخشی خدمات دولت در استان بوشهر بی انصافی است.  

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر دولت تدبیر و امید پروژه ساختمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر دولت تدبیر و امید پروژه ساختمانی بوشهر استانداری بوشهر دولت تدبیر و امید پروژه ساختمانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد