Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، بر مشارکت فعال در اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور بیماریابی و حمایت از بیماران کرونایی در مناطق محروم تهران تاکید کرد و گفت: این طرح از روز شنبه اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلیل کوهپایه زاده، با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا ویروس، گفت: این طرح از اول آذر ۹۹ با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکاری وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین و به صورت سراسری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور و مبتنی بر شعار «هر خانه، یک پایگاه سلامت» عملیاتی می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی ایران هم به عنوان یکی از مجریان این برنامه همکاری و حضور فعال دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، بر استفاده از ظرفیت نیروی‌های داوطلب (کادر درمان، پزشکان، پرستاران و دانشجویان) جهت حضور و مشارکت حداکثری در این طرح تاکید کرد و افزود: سازماندهی کمیته‌های عملیاتی و تیم‌های اجرایی بر اساس سه محور اصلی مراقبت، حمایت و نظارت در دستور کار بخش‌های مختلف قرار دارد.

وی با اشاره به انجام تست‌های گسترده، هدفمند و هوشمند در مناطق تعیین شده، خاطر نشان کرد: شناسایی همه افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلا، جدا سازی و رهگیری بیماران، تقویت فرآیند درمان و کاهش حداکثری موارد بستری در این طرح مورد توجه است.

کوهپایه زاده اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران در عملیاتی شدن ۳۰ اقدام اجرایی این طرح مشارکت کامل خواهد داشت، به ویژه در بخش مراقبت با انجام تست‌های وسیع، رصد بیماران و افراد در تماس نزدیک، معرفی افراد مبتلا به مراکز جامع و بیمارستان‌ها، آموزش بیماران و عموم مردم، حضور فعال دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویرس کرونا وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران دانشگاه علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی