Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:29:03 GMT

کنسول PS5، افتخار در موزه افتحارات رئال مادرید!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۰۳۸۵

کنسول PS5، افتخار در موزه افتحارات رئال مادرید!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی حدود یک هفته است که به طور رسمی عرضه کنسول PS5 در جهان را آغاز کرده و از زمان عرضه این کنسول تاکنون شاهد انتشار تبلیغات متعددی از سوی سونی درباره این کنسول بودیم. به تازگی نیز سونی تبلیغ جدیدی از کنسول PS5 در فضای مجازی منتشر کرده است که این کنسول را در تالار افتخارات تیم رئال مادرید و در کنار کاپ‌های قهرمانی این تیم را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده تمام کاپ‌های قهرمانی تیم رئال مادرید نشان داده می‌شود و جایگاه آخر کاپ‌های رئال مادرید که هنوز خالی است، به کنسول PS5 تعلق گرفته است. در ادامه تبلیغ جدید سونی را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسول بازی پلی استیشن 5 کنسول ps5 رئال مادرید کنسول PS5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم

شکست بارسلونا مقابل ژیرونا به معنی قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در رقابت های این فصل لالیگا بود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها