Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، دونالد ترامپ با زیر سؤال بردن سلامت انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به دنبال انتقام گرفتن از دموکرات‌هاست که پیروزی دور پیش او را نتیجه دخالت روسیه در انتخابات می‌دانستند.

به گزارش برنا، شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد، رئیس‌جمهوری آمریکا به یکی از هم‌پیمانانش گفته که می‌داند در انتخابات اخیر شکست‌خورده ولی روند انتقال به دولت جدید را به تأخیر انداخته و به‌شدت به دنبال ایجاد شک و تردید در مورد صحت نتایج انتخابات است تا تلافی زیر سؤال بردن انتخابات دور پیش را از دموکرات‌ها که پیروزی وی را ناشی از مداخله روسیه می دانستند، بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اطرافیان رئیس‌جمهوری آمریکا، اجتناب وی از پذیرفتن شکست ناشی از آن است که هیلاری کلینتون و باراک اوباما با اتهام دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ و امکان تأثیر آن در نتایج نهایی منجر به تضعیف ریاست جمهوری او شدند.

ترامپ با یادآوری این موضوع، به رسمیت نشناختن انتخاب جو بایدن را با وجود آنکه هیلاری کلینتون فردای انتخابات ۲۰۱۶ به او تبریک گفت، منصفانه می‌داند.

در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و با وجود قطعیت پیروزی بایدن، دولت ترامپ فرآیند انتقال قدرت را آغاز نکرده و ستاد انتخاباتی وی نیز در حال پیگیری شکایاتی در مورد تقلب در انتخابات است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه اطمینان داد که روسیه همه آنچه را که برای پیروزی در جنگ با اوکراین نیاز دارد، در اختیار دارد.

مدودف در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت: "ما هرآنچه که نیازمان است را داریم - پتانسیل فنی، تجربه کاری، پشتکار و قدرت، وفاداری ما به میهن، حافظه عمیق تاریخی، و اهداف درست تعیین شده. پیروزی از آن ما خواهد بود. "

علاوه بر این، این مقام گفت که مسکو "سلاح‌های مهیب" تولید می‌کند که "دشمنان" را می‌لرزاند.

دیمیتری مدودف پیشتر در واکنش به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا و پیشنهاد اختصاص اموال مسدود شده روسیه به اوکراین گفت که امیدوار است به واسطه تصمیمات روس هراسانه‌ای که آمریکا علیه روسیه برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین اتخاذ می‌کند جنگ داخلی جدیدی در ایالات متحده رخ دهد.

او همچنین، سخنان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه نتیجه درگیری در اوکراین به تصمیمات کنگره آمریکا در مورد کمک‌های مالی بستگی دارد، شر مطلق خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید