Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات دو فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیرکوه توسط تیم‌های کوهستان هلال احمر تفت و واکنش سریع استان خبر داد.

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این رابطه اظهار کرد: بنا به گزارش مردمی به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC  جمعیت هلال احمر استان یزد مبنی بر گم شدن دو نفر در منطقه کوهستان شیرکوه تفت، تیم‌های امداد و نجات کوهستان تفت و واکنش سریع استان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست کوهستان پس از دسترسی به افراد گرفتار شده، در محدوده پناهگاه جهادی به سمت قله شیرکوه آن‌ها را به پایین کوه و منطقه امن منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه نیروهای عملیاتی پس از پیدا شدن دو فرد گمشده، نسبت به انتقال آنها به منطقه امن اقدام کردند، عنوان کرد: این عملیات ۱۲ ساعت طول کشید که در این عملیات هشت نیروی عملیاتی با ۲ خودرو عملیاتی از مرکز استان و شهرستان تفت حضور داشتند.

وی یادآور شد: این مأموریت از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب گذشته آغاز شد و ساعت ۱۴ امروز با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حرازی زاده در پایان اضافه کرد: تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر شيركوه يزد یافتن افراد گمشده يزد جمعیت هلال احمر استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) مختص دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان را در مواجهه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی افزایش می‌دهد.

وی افزود: طرح ماهر در رابطه با آشنایی با جمعیت هلال احمر، حفظ خونسردی در حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری، آشنایی با نقاط امن و نحوه پناه گیری و خروج ایمن می‌باشد که تا پایان سال تحصیلی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی اجرا خواهد شد.

جاهد ادامه داد: یکی از رویکرد‌های اصلی سند تحول بنیادین، مهارت آموزی و مهارت افزایی است که طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این دوره آموزش دو ساعته دانش آموزان به همراه اولیاء خود سرفصل‌های آموزشی را فرا می‌گیرند و در مقابل حوادث ایمن می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد