Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:24:33 GMT

اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با همت بسیج در کرج

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۱۶۷۱

غفور قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک هفته «بسیج» از اجرای طرح بسیج ملی با عنوان «طرح شهید حاج قاسم سلیمانی» در کرج، مرکز استان البرز خبر داد.

وی بیان کرد: به همت پایگاه‌های فرماندهی مقاومت بسیج و به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید - ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور، «طرح شهید حاج قاسم سلیمانی» در مناطق مختلف کلان‌شهر کرج آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کرج با بیان اینکه این طرح مشترک از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین به‌صورت ملی در سطح کشور کلید خورده است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت «برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت» و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشت و درمان و سایر سازمان‌های مردم و خیرین، به‌صورت محله به محله اجرای طرح در کرج شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح خانوارها به سه گروه تقسیم شده‌اند، خانواده‌هایی که بیمار نیستند، بیمارانی که در قرنطینه قرار دارند و باید توصیه‌های خودمراقبتی را انجام دهند.

آمارگیری ۲۲ هزار خانوار برای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

قاسم‌پور گفت: دسته سوم خانواده‌هایی هستند که مشمول دریافت کمک‌های مؤمنانه و معیشتی هستند و در صورت تشخیص برای آنها اکیپ‌های درمانی اعزام می‌شود.

وی اظهار کرد: تا به اکنون ۲۲ هزار خانوار در اجرای این طرح آمارگیری شده‌اند و با آغاز هفته بسیج شاهد اوج گرفتن این طرح در محله‌های کلان‌شهر کرج خواهیم بود.

وی افزود: علاوه بر این اقدامات، مشاوره‌های کرونایی از طریق سامانه ۴۰۳۰ و برنامه هوشمند ماسک نیز فعال شده است.

کد خبر 5076275

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کرج شیوع کرونا ویروس کرونا هفته بسیج شیراز محدودیت های کرونایی شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بارش باران بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است

طباطبائی گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

وی افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

طباطبایی، شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود. 

او تاکید کرد: شهید مطهری در حقیقت، فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین بود و در میدان و جهاد تبیین، به جنگ التقاط و جنگ فکری و فرهنگی جریان‌های مارکسیسم و لیبرالیسم و گروه فرقان رفت و جان خودش را نیز در این راه از دست داد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

دیگر خبرها

  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟