Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرعلی اشتغال جوانان بیکار بومی آبادان را یکی از اهداف مهم کانون تخصصی فرهنگی و هنری راویان نور شهدای شلمچه دانست و گفت: در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی را صورت دادیم و از معرفی تا حصول نتیجه نهایی در جهت استخدام آنها پیگیر هستیم.

«سعید پیرعلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تشریح فعالیت های کانون تخصصی فرهنگی هنری راویان نور شهدای شلمچه اظهار کرد: ما به صورت مستمر و مداوم پنج شنبه هر هفته زیارت پرفیض آل یاسین را در گلزار شهدای آبادان و یادمان ۱۷۷ شهید گمنام باحضور خانواده‌های شهدا برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون تخصصی فرهنگی هنری راویان نور شهدای شلمچه افزود: سخنرانی باموضوع مهدویت، کلاس قرآن همراه با تفسیر با حضور اساتید قرآنی، روایت خاطرات هشت سال دفاع مقدس توسط فرماندهان، کارشناسان و رزمندگان جنگ تحمیلی، معرفی کتب مهدوی و دفاع مقدس توسط مسئول کتابخانه های آبادان، برگزاری مسابقه و اهدا جوایز، شرکت هفتگی همه مدعوین در برنامه نورانی دلنوشته به صورت کتبی و اهدای جوایز به بهترین دلنوشته از مهمترین برنامه های هفتگی این کانون به شمار می روند.

 

وی از دیدار با خانواده های معزز و معظم شهدا خبر داد و تصریح کرد: هر هفته با یکی از خانواده های معزز شهدا دوران دفاع مقدس، مدافعین حرم، شهدای منا و غیره دیدار داریم و طی آئینی از این بزرگواران به نحو شایسته و بایسته ای تقدیر به عمل می آید.

 

پیرعلی با بیان اینکه برای اجرای اهدفمان نیازمند حمایت همه مسئولان و اقشار بی نیاز جامعه هستیم اضافه کرد: این مراسم بزرگ معنوی از هر نظر نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد اما متاسفانه حمایت‌ها بسیار ضعیف و درشان امام زمان (عج) و شهدای والا مقام نیست.

 

وی عنوان کرد: یکی دیگر اقدامات ما سرکشی مستمر به خانواده های معزز شهدا و خانواده های بی بضاعت و پیگیری مشکلات و رفع نیازهای آنهاست.

 

مدیر کانون تخصصی فرهنگی هنری راویان نور شهدای شلمچه به شناسایی و معرفی بیماران در معرض اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه پس از شناسایی افراد بیمار تا ترک کامل به صورت مستمر روند درمان این عزیزان را پیگیری می کنیم. 

 

وی اشتغال جوانان بیکار بومی آبادان را یکی از اهداف مهم این کانون تخصصی دانست و ابراز کرد: در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی را صورت دادیم و از معرفی تا حصول نتیجه نهایی در جهت استخدام آنها پیگیر هستیم.

 

پیرعلی خاطر نشان کرد: با همکاری مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان پس از شناسایی خانواده های نیازمند و بی بضاعت مسئله درمان و بستری اعضای این خانوارها تا اتمام دوره درمان آنها را در دستور کار قرار دادیم.

 

وی بیان کرد: مرمت خانه های نیازمندان که احتیاج با تعمیرات دارند، تهیه مصالح ساختمانی برای آنها، پیگیری تحصیل دانش آموزانی که به دلیل فقر شدید مالی مجبور به ترک تحصیل شدند و بازگشت آنها به ادامه تحصیل، تهیه و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان، تهیه و توزیع سبد مواد غذایی، پیگیری وصل برق و آب خانواده های بی بضاعت و نیازمندان و همچنین تهیه کیف، کفش و لباس برای خانواده‌ها به ویژه دانش آموزان بی بضاعت از دیگر اقدامات این کانون بوده است که به صورت مداوم در حال انجام آنها هستیم.

 

مدیر کانون تخصصی فرهنگی هنری راویان نور شهدای شلمچه از برگزاری مراسمات  مذهبی میلاد و شهادت ائمه معصومین (ع) نیز خبرداد و تاکید کرد: علاوه بر این نیز مراسمات و آئین های مربوط به مناسبت های دفاع مقدس در ایام ویژه این رویدادها را برگزار می کنیم.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: برگزاری مراسمات مذهبی درمان بیماران نیازمند خبرگزاری شبستان خوزستان زیارت آل یاسین ترک اعتیاد تکریم مادران شهدا منطقه آزاد اروند اشتغال جوانان کمک به نیازمندان ایثار و شهادت دیدار با خانواده شهدا محرومیت زدایی گلزار شهدا دفاع مقدس بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین

جلوخانی مدیر کل دامپزشکی قزوین گفت: هاری یک بیماری ویروسی کشنده و مشترک بین انسان و دام است که سیستم اعصاب مرکزی را درگیر می‌کند و میزان کشندگی آن بسیار بوده و در گوشتخواران اهلی، وحشی و انسان و غالبا از طریق گزش با بزاق آلوده ایجاد می‌شود وحیوان هار علایمی از قبیل ترشح شدید بزاق، عدم توانایی در بلع، حمله و گاز گرفتن اجسام و ناله کشیدن را نشان داده و در نهایت فلجی و مرگ به دنبال دارد.

جلوخانی، واکسیناسیون سگ‌های صاحب‌دار در روستا‌ها را موثرترین اقدام در راستای کنترل و پیشگیری این بیماری برشمرد و افزود: این اداره کل ضمن ایمن نمودن این دسته از دام‌ها، در صورت رخداد کانون‌های احتمال هاری، به بازدید و اقدامات میدانی مثل نمونه‌برداری از دام مشکوک به هاری و ارسال به آزمایشگاه مرجع ملی، واکسیناسیون اورژانسی متعاقب گزش، مراقبت فعال در کانون و واحد‌های موجود در شعاع کانون بیماری، نظارت بر دفن بهداشتی و ضدعفونی جایگاه دام مشکوک به هاری و آموزش و ترویج را به مرحله اجرا درمی‌آورد.

مدیرکل دامپزشکی قزوین از دامداران خواست در راستای کنترل بیماری ضمن همکاری با تیم‌های دامپزشکی، از تماس سگ‌های نگهبان با سگ‌های بلاصاحب از طریق حصارکشی مناسب خانه و دامداری جلوگیری به عمل آورده و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را سریعا به ادارات دامپزشکی شهرستان مربوطه اطلاع دهند و یا با شماره گویای ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند