Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:49:04 GMT

دریافت تسهیلات دغدغه کارآفرینان خراسان شمالی است 

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۱۷۴۵

دریافت تسهیلات دغدغه کارآفرینان خراسان شمالی است 

هادی کاهانی مقدم روز  جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارآفرین در اصل، باید بتواند با نوآوری سبب رونق کسب و کار در جامعه باشد، نه تنها از کمک دولت بی نیاز باشد بلکه یاریگر دولت در کاهش مشکلات رونق کسب و کار در جامعه باشد. 

وی افزود: ضعف زیرساخت ها و شرایط موجود در جامعه سبب شده تا کارآفرینان در فعالیت های خود نیازمند و متقاضی دریافت تسهیلات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاهانی مقدم در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به خدمات قابل ارائه به کارآفرینان در استان گفت:  در استان ۱۰ شرکت مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی فعال است که می تواند به متقاضیان طرح های سرمایه گذاری که مبتنی بر نوآوری است، مشاوره ارائه دهد.

رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: ارزیابی فنی - اقتصادی طرح ها، ارائه خدمات حقوقی، قانونی، برنامه ریزی و و بازاریابی، از جمله مواردی است که در این مراکز ارائه می شود.

وی گفت: یکی از مشکلات در سرمایه گذاری ها، نبود آشنایی لازم و کافی سرمایه گذار است، در این زمین نیاز است تا فرد متقاضی دریافت تسهیلات، مجاب به دریافت مشاوره های لازم شود.

کاهانی مقدم اظهار داشت: از دستگاه های اجرایی هم انتظار می رود متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی را به مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی سوق دهند تا در روند اجرای طرح گرفتار مشکلات نشوند. 

وی گفت: در این زمینه تلاش داریم تا با اقدام اطلاع رسانی  و فرهنگ سازی، دریافت مشاوره از این مراکز، به عنوان نیاز در میان سرمایه گذاران بدل شود. 

کاهانی مقدم اظهار داشت: یکی دیگر از ظرفیت ها برای خدمات رسانی به کارآفرینان، کافه های کارآفرینی است، در استان هفت کافه کارآفرینی فعال است که به عنوان پاتوقی برای کارآفرینان است. 

وی افزود: کافه های کارآفرینی، پاتوقی برای دانشجویان، اساتید و صاحبنظران است تا با گرد آمدن در این محل ایده های خود در زمینه کارآفرینی را به بررسی و مشورت بگذارند، این پاتوق ها، علاوه بر طرح ایده های کارآفرینی، بستری برای بیان مشکلات، چالش ها و معضلات هر بخش است.

رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: یک مرکز شتاب دهنده با همکاری پارک علم و فناوری در استان فعال شده است که به صورت تخصصی به کارآفرینان خدمات می دهد و یک باشگاه کارآفرینی نوجوانان هم در مرکز استان با رویکرد خدمات رسانی به نوجوانان فعالیت دارد. 

برچسب‌ها بجنورد کارآفرینی خراسان شمالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کارآفرینی خراسان شمالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بجنورد کارآفرینی خراسان شمالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور دریافت تسهیلات خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان