Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدسعید اخباری پس از تساوی یک بر یک ماشین سازی مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: به همه عوامل برگزاری بازی و رسانه ها که در این ایام کرونا زحمت می کشند خسته نباشید می گویم. ضمن اینکه به بازیکنان خودمان که جانانه جنگیدند تبریک می گویم.

وی افزود: شناخت خوبی روی ذوب آهن داشتیم و طبق برنامه ریزی و استراتژی روی نقاط ضعف حریف به خوبی کار کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اتفاقی که دلخواهمان بود رسیدیم اما در بازی هایی که تیم مقابل از ابتدای بازی 10 نفره می شود، لایه های دفاعی را تشکیل داده و در این شرایط سخت می توان به آن گل زد.

مربی تیم ماشین سازی ادامه داد: برای گلزنی حوصله داشتیم و طبق برنامه به گل رسیدیم. متاسفانه روی غفلت گل دریافت کردیم اما می گویم جوان هایی در تیم تازه تشکیل یافته ماشین سازی هستند. 80 درصد ترکیب تیم تغییر کرده و نفرات جویای نام و آینده داری به این تیم آمدند. خیلی از این نفرات در آینده می شنوید. کادرفنی و بازیکنان جوانی دارم که جانانه جنگیدند و هرچه داشتند گذاشتند. روز به روز تیم ما بهتر می شود و به اهداف بزرگ مان می رسیم.

اخباری افزود: به حمید حاج ملک که بسیار شجاعانه قضاوت کرد، تبریک می گویم. سال گذشته که در تیم گل گهر بودم دیدم وی بسیار آماده و شجاع در صحنه ها حضور دارد. داوری عالی از وی دیدیم. هر چند از حریف جلو بودیم و گل خوردیم و به همین دلیل فشار زیادی به ما ایجاد شده اما به تیم داوری که فوق العاده قضاوت کردند تبریک می گویم.

وی درباره ضعف خط دفاعی ماشین سازی توضیح داد: در فوتبال وقتی یک تیم گل می زند یا گل می خورد همه مشارکت دارند. خط دفاعی ما ضعف نداشت. این بازی کاملا یک طرفه بود و از دقیقه یک موقعیت ایجاد کردیم. ذوب آهن پس از اخراج بازیکن خود موقعیتی نتوانست روی دروازه ماشین سازی ایجاد کند. این هم نشان دهنده بزرگی بچه ها ما است که از دقیقه یک خودشان را به حریف تحمیل کردند. خط دفاعی ما مشکلی نداشت اما روی ضربه ایستگاهی همه نفرات غفلت کردند و فقط خط دفاعی خود را مقصر نمی دانیم.

مربی تیم ماشین سازی ادامه داد: در ادامه بیشتر کار کرده و وقت می گذاریم. اکنون هفته دوم است. با توجه به بضاعت مالی ماشین سازی در صرف هزینه ها و بودجه مان یک تیم فوق العاده خوب را جمع کردیم و در آینده بهتر می شویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن فوتبال فارس ماشین سازی خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عمل کرده دفاعی بسیار خوبی داشته و همین امر باعث شده آنها با ۱۳ گل خورده و بهتر از استقلال عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و پنجم از آن خود کنند.

نکته مهم در مورد خط دفاعی پرسپولیس  این است که آنها در نیم فصل دوم تنها در  دو بازی برابر فولاد و آلومینیوم دروازه‌شان را باز شده دیدند که هر دو بار روی اشتباهات دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان این اتفاق افتاده است.

پس از بازی فولاد شاگردان اوسمار در شش بازی متوالی موفق به کلین شیت شدند. جالب اینکه از این شش کلین شیت سه‌تای آن با دروازه‌بانی امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله آکادمی سرخ‌ها به ثبت رسیده که او در غیاب علیرضا بیرانوند در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پرسپولیس که بسیار برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقی مانده نیز حفظ کنند و حداقل گل خورده را به ثبت برسانند.

سرخ‌های این روزها در خط دفاعی خود دو مدافع آماده یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی را دارند که علاوه بر وظایف دفاعی یکی از امیدهای پرسپولیس برای گلزنی نیز هستند چرا که هر یک در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

در هر حال پرسپولیس آمار فوق العاده‌ای از جهت گل نخوردن در بازی‌های متوالی ثبت کرده و با بسته ماندن دروازه‌اش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی می‌تواند به آمار ۷ بازی کلین شیت متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. در ثبت این آمار فوق‌العاده درخشش زوج دفاعی احیا شده پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین