Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@07:06:11 GMT

تصاویر| وضعیت تهران، حوالی ۱۸ تا ۲۰

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۲۳۰۸

تصاویر| وضعیت تهران، حوالی ۱۸ تا ۲۰

آفتاب‌‌نیوز :

قرار است از صبح شنبه (اول آذر) در کل کشور محدودیت‌های نسبتا شدیدی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اعمال شود؛ محدودیت‌هایی که به گفته مسئولان، قرار است مناطقِ با سطح هشدار قرمز را عملا تعطیل و مناطق نارنجی را نیمه‌تعطیل کند.

بدین ترتیب، اغلب مشاغل - به جز مشاغل سطح یک - به مدت دست‌کم دو هفته تعطیل خواهند بود و محدودیت‌هایی برای تردد خودروها در شهر و خارج از شهرها اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در مناطق قرمز، خودروهای شخصی از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح حق تردد ندارند.

پیش از این، از دو هفته قبل، محدودیت‌هایی برای کسب و کارها بعد از ساعت ۱۸:۰۰ اعمال شده بود؛ تصمیمی که با انتقادات زیادی مواجه شد و هم آمارها و هم اظهارات برخی مسئولان شهری نشان می‌دهد در کلانشهر تهران (که در وضعیت قرمز هشدار کرونایی قرار دارد) تاثیری در کاهش شیوع بیماری نداشته است؛ ضمن اینکه به اذعان وزیر کشور، در روزهای نخست، نیمی از مشاغل، این الزامِ تعطیلی را رعایت نکرده بودند. این تصاویر، وضعیت پایتخت در ساعات اولیۀ اعمال محدودیت‌های روزهای اخیر را نشان می‌دهد؛ یعنی از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۸ شب. از شنبه قرار است وضعیت این شهر، بخصوص بعد از ساعت ۲۱:۰۰، تغییر اساسی کند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد